קושי רב בלהיות פסיבי למרות המשיכה החיייתית

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

16/01/2013 | 01:08 | מאת: טל

שלום יש לי בעיה חמורה אני בן 30 נראה מעולה ויש לי הרבה מחזרים הבעיה שלי היא שיש לי קושי חמור להיות פסיבי טוב למרות שאני נמשך מאד מאד להיות פסיבי. כואב לי מאד באקט הפמפום (את החדירה עצמה כבר הצלחתי לעבור) וזה כאב בלתי נסבל עד שרוב האקטיבים שאני נפגש איתם פשוט מתבאסים ....(אני מדבר על סטוצים וזה גם מה שאני מחפש...אין לי רצון לקר כרגע אני מעוניין להנות מעולם הסקס) ניסיתי כל דבר אפשרי: דילדו, פופרס(בכמויות), חומר סיכה, להירגע, הכללל מה שלא תרצו ואני עדיין פשוט לא מצליח! היה אחד שהצליח לחדור ולפמפם אבל היה לו זין קטן יחסית ולרוב יש 16 ומעלה ועבים וזה מאד כואב לי (שוב, אני מדבר על הפמפום בלבד כי בחדירה עצמה כבר הצלחתי להסתדר). אני עושה חוקן כל פעם מתנקה היטב ועדיין כואב לי מאד וממש מתבאסים עלי. אני אובד עצות ברמות אחרות לציין שהייתה לי בעבר בעיית פיסורה אך היא חלפה. טופלתי אצל מטפל מיני אך הובן לי שזאת לא בעיה פסיכולגית אלא פיסיולוגית -כואב רצח בבקשה תסייעו לי מה אעשה??

לקריאה נוספת והעמקה

שלום טל, הגעת לפורום שהייעוץ בו אכן פסיכולוגי ולא רפואי, אם כי לא ברור לי באופן חד-משמעי שהבעיה רפואית ולא פסיכולוגית, שכן כולנו מורכבים מגוף ונפש. אני מבין שכרגע אתה לא מעוניין בקשר אלא מרגיש צורך "להתנפל על העולם" ואין לי שום דבר ערכי נגד זה. העניין הוא שאתה "מתנפל" גם על הפתרונות, ובמיוחד מדאיג שימוש בפופרס "בכמויות". גם חוקנים רבים מדיי אינם מומלצים מבחינה רפואית. אני מבין שהרצון הוא לחוות הרפתקאות מיניות ולהיחדר, אך הפתרונות מחייבים דווקא לדחות סיפוקים ולפעול בשיקול דעת, באיטיות ובהדרגתיות. אני מכיר את הבעיה יותר מנשים שסובלות מווגיניזמוס (כאבים בעת חדירה) אלא שאז הטיפול הסקסולוגי נערך כחלק מטיפול זוגי עם בן זוג קבוע. אם את מחסום החדירה עברת, הבעיה אינה כיווץ של שרירים והיא באמת דורשת התייעצות רפואית. לצורך כך, אני ממליץ לך לפנות למרפאה הגאה בגן מאיר, בה הרופאים מיומנים ומנוסים בבעיות רפואיות שאופייניות להומואים. אמנם המרפאה שייכת לשירותי בריאות כללית, אך ידוע לי שהמגמה היא לקבל כל אחד, לפחות בבעיות הקשורות לנטייה המינית. אני בכל זאת רואה בעיה פסיכולוגית בהתנפלות האימפולסיבית שלך על החיים, שעלולה לסכן אותך (פופרס, חוקנים רבים, אפשרות של פגיעה בקונדום או ויתור עליו תחת השפעה של כמויות גדולות של פופרס וכו'). בהצלחה, פרופ' גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

19/01/2013 | 23:38 | מאת: בעילום שם

הרקטום איננו איבר מין. אתה לא צריך להיות קורבן על מזבח ההנאה של אף אחד. לדעתי יש מוגבלות בחיים הומוסקסואלים. ולא צריך להתלהב יותר מדי מהרפתקאות מין. אני מניח שלכל אחד מידות שונות. בהצלחה.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים