שאלה לד"ר גידי בבקשה

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

05/04/2012 | 18:35 | מאת: נירית

הי ד"ר,ותודה רבה על הפורום!!! אני ממש רוצה שאתה תענה לי אם אפשרי! אני בחורה סטרייטית. ושאלתי לא הכי נוגעת לפורום אבל מכיון שאני מאד מעריכה אותך אשמח אם תןכל לענות . כשהייתי צעירה יותר (אזור גיל 14) היתה לי מורה שאהבתי מאד ,לאחרונה פגשתיה , ויש לי רצוןלחדש את הקשר איתה. אני דתייה ויש לציין שהיא חרדית , בגיל 14 היו לנו שיחות נפש כאלו , ויותר מאוחר הקשר נפסק עקב ששיקרתי לה בנושא מסוים.השנים חלפו , ובמפגש האחרון היא אמרה לי"תתקשרי אלי נדבר.." ואכן התקשרתי ודיברנו -במהלך השיחה היו עליות וירדות מבחינתה-היה נראה שהיא שמחה לדבר איתי מצד אחד ומצד שני מסתייגת. שאלתי היא כזו-האם כדי לחדש את הקשר? האם זה יעשה טוב לשתינו? (אני בת 29 והיא בת 42 ) אין לה ילדים אגב-היא התחתנה מאוחר ,ואני עדיין רווקה. אני מאד אוהבת לדבר איתה. מה כדי לעשות? האם לדעתך זה יכול להעיק עליה?

לקריאה נוספת והעמקה
05/04/2012 | 19:45 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום נירית, תודה על המילים החמות. נראה שהרצון לקשר קיים משני הצדדים אך מעורבים גם רגשות אחרים של כל אחת מכן שלא ברור מהם ועל מה הם מבוססים. לך יש ספקות שהביאו אותך אל הפורום הזה דווקא והרגשת הסתייגות גם מצד מורתך לשעבר. הפיכת קשר של מורה-תלמידה לקשר שיוויוני בין שתי נשים בוגרות אינו דבר פשוט. אני מתאר לעצמי שמשני הצדדים פועלת גם תחושת בדידות מסוימת ככוח מניע ברצון לחדש את הקשר. המלצתי שכאשר הרצון אינו חד משמעי ניתן לבדוק את הדברים במינון נמוך מאוד בשיטה של ניסוי וטעייה. למשל, הואיל ולשתיכן רקע דתי, את יכולה להתקשר לאחל לה חג שמח (אני מניח ששיחה סמוך לפסח התקיימה לאחרונה, אז אולי בשבועות?). הדבר גם מספק איזו עילה חיצונית ולא אישית להיתלות בה וגם מאפשר מרווח זמן מספיק בין חג לחג שאינו מלחיץ. במשך הזמן תוכלי לראות אם גם היא מתקשרת אלייך, היא היא מגיבה לטלפונים שלך וכו'. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-frienly.co.il

05/04/2012 | 20:03 | מאת: נירית

תודה רבה על תשובתך המהירה והמאירה :-) זה רעיון ממש טוב להתקשר אליה לקראת שבועות. יש לציין שכאשר דיברתי איתה היא לא ביקשה את המס שלי..למרות שהיא העריכה בשיחה מאד. שאלתי היא כזו 1.למה קשה להפוך את הקשר לשיוויוני הרי אני כבר בת 29 והיא 42 ולא כמו פעם שהייתי בת 14.. היא לא מבינה שגם אני התבגרתי? 2. בזמנו -בגיל 14 עברתי תקופה של דיכאון ועצבויות שברוך ה' יצאתי מהן-בזמנו היא ניסתה לעזור . שאלתי היא כזו האם לדעתך אני עדיין משמעותית..או השנים שעברו העלימו גם את הרגש? 3. במידה ובשיחה הבאה היא לא תבקש את מספרי האם עלי לרדת מהרצון לקשר איתה?ולהרפות ושאלה אחרונה-האם לדעתך הרצון לקשר נמצא גם אצלה? מתוך מה שכתבתי.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים