פחד ובלבול

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

28/11/2011 | 16:18 | מאת: אנונימי

אני שולח את ההודעה בשנית, ובפירוט נוסף, כיוון שלא קיבלתי מענה(כבר כמה ימים). אספר ביותר פירוט: מגיל קטן אני זוכר התגרות מינית גם מבנות וגם מבנים, אך משיכה רגשית(רומנטית) תמיד הייתה רק לבנות ומעולם לא לבנים. המצב מבלבל, שכן ביומיום עיקר ההתגרות המינית שלי הוא מגוף גברי, ז"א הגירוי המיני הוא מיידי יותר כשמדובר בגברים, אך אני לגמרי יכול להנות גם מצפייה בפורנו בו משתתפות נשים ואני נהנה לגמור תוך מחשבה עליהן. אל אותה בחורה אותה אני אוהב במשך 3 שנים אני בהחלט נמשך מינית מספיק על מנת לרצות לקיים איתה יחסי מין, ומגעים קרובים ואינטימיים איתה גורמים לי לזקפה. בשבוע האחרון אני טרוד באופן בלתי נסבל, תקף אותי פחד שמא אני הומוסקסואל, ואני מאונן על מנת להוכיח לעצמי כי אני נמשך גם לנשים. אגב, אני חושב שכדאי שאציין שתמיד הייתי שלם עם המשיכה המינית לגברים, אך לא עם ההגדרה הביסקסואלית. תמיד אמרתי לעצמי ש"אם אני נמשך לגברים מינית, ולנשים מינית ורגשית, אין טעם להגדיר את עצמי בי". בבקשה עזרה, החרדה לא עוזבת. אני כל הזמן הזה, מאז שהעניין התחיל(לפני שבוע וחצי) עושה לעצמי מבחנים עצמיים כמו הסתכלות על אנשים אקראיים(בנים ובנות) ובחינת יופיים, וכמו עניין האוננות שהזכרתי קודם... מרוב שהעניין מטריד אני לא חושב אפילו על רגשותי ומשיכתי כלפי אותה אחת שאני אוהב כבר זמן רב כל כך, דבר אשר רק מגביר את הדאגות. רק לפני שבוע וחצי יכולתי לומר שמעולם לא הרגשתי משיכה או אהבה אמיתית יותר כמו שאני מרגיש אליה, ועכשיו כל דבר נבלע בין הדאגות, וכל זה למרות החשיבה ההגיונית שאומרת שאין סיכוי שרגש של 3 שנים נעלם ברגעים, במיוחד לא כשמדובר ברגש ומשיכה שבעצמי הדחקתי כשנה וחצי עקב הקרבה בינינו. עזרה... (בן 17)

לקריאה נוספת והעמקה
28/11/2011 | 16:44 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום אנונימי, ראשית, אני מתנצל אם פספסנו את פנייתך המקורית. ולעניין עצמו - היופי שבביסקסואליות הוא שטווח הבחירה של האדם רחב יותר מאשר של אדם שהוא רק הומו או רק סטרייט, כאשר סוג הקשר שהביסקסואל יוצר עם נשים ועם גברים שונה במהותו (כמו שסטרייטים, הומואים ולסביות יוצרים קשרים שונים עם גברים ועם נשים: http://www.shrink-friendly.co.il/?p=187 עם זאת, לאור גילך הצעיר כל כך, מוקדם לקבוע שאתה ביסקסואל. מה שאני יכול להציע לך בשלב זה הוא להגדיר את עצמך כאדם עשיר יותר מבחינה מינית, כזה שיכול ליהנות משני העולמות ולבחור, עדיין בלי להתחייב על כלום בגילך הצעיר. עיקר הקושי של ביסקסואלים הוא הצורך להגדיר את עצמם כסטרייטים או כהומואים במקום להשלים וליהנות מטווח הבחירה הרחב יותר העומד לרשותם. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

29/11/2011 | 04:01 | מאת: דויד

אתה כותב: "בשבוע האחרון אני טרוד באופן בלתי נסבל, תקף אותי פחד.. בבקשה עזרה, החרדה לא עוזבת. אני כל הזמן הזה.. מרוב שהעניין מטריד אני לא חושב אפילו..דבר אשר רק מגביר את הדאגות. ואני מבקש "הפרד ומשול": חרדות, דאגות, מוטרד באופן בלתי נסבל, פחד.. על מה המהומה?? החיים נועדו לכיף, ושאלות כאלו וכל שאלות שבעולם, צריכים לגשת אליהם מראש עם פרופורציה.תאמין לי האטום של אירן מפחיד פי כמה וכמה. תרגיע את עצמך, אחי.. אני יודע שלא יאהבו את דבריי, אבל אני מדבר בכינות מן הלב.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים