מאוהבת בחברה הכי טובה שלי קשות =[

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

30/09/2010 | 19:49 | מאת: רונית

היי אני בת 17 ויש לי חברה .. כבר 9 שנים .. ובשלוש שנים האחרונות ..הקשר שלנו הלך לתווך אחר ..!! היינו שיכורות באיזה טיול שנתי ישנו ביחד והתנשקנו.. מנשיקה לנשיקה .. זה היתפתח למשהו יותר סוחף .. ניסנו דברים .. היה תשווקקהה.. אהבה .. שהיינו שוכבות היינו בוכות אחרי זה מרוב אהבה .. !! ותשוקהה זה דבר שלא היה לי אם אף אחד ..!! ואם אף אחד בכלל לא הייתי ..!! אני ביטלתי אותה .. ולקחנו את זה נורא קשה .. והמשכנו להיות ביחד ולשכב ולעשות הכל.! היינו עושים הכל כדי להיות ביחד ולעשות אהבה .!! יש להזכיר שאני הייתי הראשונה שלה .. בנשיקה .. ובשכיבה ..!! עם הזמן הכל הלך וגבר.. וניהיה יותר קשה .. התקשתי להישאר בקשר הזה ..!! לה לא היה כל כך קשה בגלל שהיא כבר הצליחה להיתגבר על הכל.! ואני ניתקנתי ושקעתי לתוך מערבולת .. יש לה עכשיו חבר.. והיא התנשקה איתו ואין לי מושג לאן זה הילך .. וזה הורד אותי בא לי למות לפעמים ..! אני לא אוכלת לשותה לא כלום רק מעשנת כל שנייה להרגיע את עצמי .. ומנסה לעביר את המחשבות מה היא עושה עכשיו וכו.. אני רוצה לשכוח אותה .. אני לא יודעת מה לעשות אני נימשכת אלייה ברמות מטורפות שאין לי את זה עם אף אחד וזה מבלבל אותי .. כי אני אוהבת בנים אבל זה מבלבל אותי איתה .. כי הייתה זה משהו אחר היא אמרה לי אם היית בן כבר מזמן הייתי מתחתנת איתךך .!! אבל אין לי איפשרות כזאת אני אוהבת את עצמי איך שאני .! אני מנסה להיכנס לקשר אם בנים אבל אף אחד לא עושה לי את זה כמו שהיא עושה לי את זה .=[ אני רוצה לשכוח אותה .. ולהוריד את האובססיה את האהבה הזאת ..!! אבל אני לא מצליחה אני כל היום חושבת עלייה .! אני לא יודעת מה לעשות .. =[ אני נישברת מבפנים.!! בא לי למוותת ..!! בבקקששההה ..!! עזררהה דחווףףף ..!! אין לי כוח כבר .. חבל שניכנסתי לזה מהתחלה .!! יש להזכיר שאנחנו בפנימיה ..! ואני רואה אותה 7\24 שעות ביממה .!=[ אשמח לקבל תשובה ..!!

לקריאה נוספת והעמקה
02/10/2010 | 10:49 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

רונית היקרה, ליבי-ליבי לך על המצב שנקלעת אליו. אמליץ לך, קודם כל, מה אני חושב שצריך לעשות במצב כזה ואחר כך ננסה לראות איך אפשר לעשות אתזה במגבלות הקשות מאוד של הפנימייה. כרגע את בדיכאון. זה מאוד ברור. לצורך העניין, נעזוב רגע את הסיבות וההיסטוריה בצד, אבל את בדיכאון וכל מה שאת עושה הוא מתוך הכאב שבדיכאון ומן הסתם העובדה שאת נאלצת לראות אותה 24/7 היא מכשול קשה בהתגברות על הדיכאון. כמו שלא מכניסים אנשים לניתוח כשיש להם מחלה עם חום גבוה, אין טעם כרגע להעמיק בניתוח הפסיכולוגי, כל עוד את בדיכאון. זה רק עלול להחמיר אותו. בנסיבות לא-פניימתיות הייתי ממליץ לך ללכת לרופא המשפחה ולבקש תרופה נגד דיכאון. יש גם אמצעים אחרים אך ברמה שאת מתארת טיפול תרופתי יעזור להעמיד אותך על הרגליים ולפעול מתוך שיקול דעת תוך זמן קצר מאוד. עכשיו נעבור לנסיבות הקשות והן הפנימייה. אני מתאר לעצמי שיש לך גישה לטיפול רפואי בפנימייה למקרה של בעיה גופנית. אינני יודע איך זה נעשה מבחינה מעשית, אך עלייך להגיע איך שהוא להגיע לרופא ולומר שאת בדיכאון. את לא חייבת לציין את כל הסיבות. לצערנו, בגילך יש סיבות רבות חוץ מנטייה מינית להיות בלחץ. את יכולה לומר שאת אחרי פרידה בגלל אהבה נכזבת. זה גם יהיה נכון וגם לא יחשוף את נטייתך המינית. המטרה המיידית כרגע היא שקודם כל, "נוריד את החום", כי מתוך סערת רגשות אפשר לעשות המון שטויות שיחמירו את המצב ובעיקר בגיל ההתבגרות כשההורמונים משתוללים. התייעצי עם הרופא בקשר לתרופה בשם "ציפרלקס" -מניסיוני עם מטופלים היא פועלת הכי מהר וכמעט ללא תופעות לוואי כלשהן. אחר כך נראה. לתמיכה נפשית/רגשית פני קודם כל דרך האינטרנט לאתר של ארגון הנוער הגאה: www.igy.co.il ותמצאי שם שלל אפשרויות להיעזר קודם כל באופן אנונימי ע"י אנשי מקצוע. אפשר להיות בקשר עם מתנדב דרך מייל, יש גישה לאנשי מקצוע הפועלים בהתנדבות ויש קבוצות תמיכה לנוער במצבך. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

10/10/2010 | 23:40 | מאת: רונית

אווקיי .!! תודה על העזרה .. אבל מה אני צריכה לעשות כדי לשכוח אותה ..!! זה יותר מסובך ממה שזה נישמע ..!! בבקששהה תעזור לי .!! אשמח לקבל כל פיתרון .! תודה על הכל.!

03/10/2010 | 08:45 | מאת: אני

אבל את בחורה דתייה? רק אם את מרגישה נוח תעני לי

10/10/2010 | 23:36 | מאת: רונית

לא אבל אני בפנימיה דתית .. זה לא קשור ..! אשמח אם תענה לי על השאלה .!

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים