שאלה לדוקטור

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

08/08/2010 | 23:43 | מאת: ניב

שלום דוקטור, אני התייעצתי הרבה על פחדיי בפורום זה וזה מאוד עוזר. אני בן 16 וחצי והתחיל לי התקפי חרדה בפתאומיות בגיל 14.7 לגבי היותי הומו או סטרייט .אך לאחר זמן רב הבנתי שהומו איני יכול להיות כיוון שאני ממש נימשך ורוצה להיות קרוב לאישה.החרדות מזה שאולי אני כן ואולי אני לא, נימשך לבנים זה משגע אותי אני ילד שתמיד הייתי בשליטה ותמיד אהיה ואני יידע מה עובר עליי ולאחר תחקיר ושאלות הבנתי שאני סובל מחרדה. לא מספיק הפחדים האלו,אני עכשיו חושב שאולי אני סובל מפאריפליה{ולכן השאלה ששאלתי}זה עלה לי לראש בגלל שאחת בשם נעמונת פה בפורום שאלה על זואופיליה {שלא ידעתי מה זה בכלל פשוט ראיתי את השאלה ומאז אני חרד לגבי זה שאולי אני זואופיל}אני חרד כיוון שהייתה לי מן התנסות שהכלב ליקק את איבר מיני אבל בעצם זה היה חסר רגש אל הכלב ובכלל נענתי מהגירוי של הלשון ולא התחרמנתי מהכלב אך למרות זאת אני ממש חרד שאני זואופיל למרות שאני לא. הייתי רוצה שתיתן לי עצה להמשך דרכי ובנוסף אם אפשר לקבוע איתך פגישה ?להפסקת החרדה בנוסף החרדה אינה מפריעה לי במהלך היום אלה יותר מציקה לי.

לקריאה נוספת והעמקה
09/08/2010 | 07:09 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום ניב, אתחיל דווקא מהסוף - אני בהחלט חושב שיש מקום לטיפול פסיכולוגי. קשת החרדות/אובססיות שלך רחבה מאוד, אתה צעיר, נבון ובעל יכולת להפיק תועלת מטיפול. יפה איבחנת את הצורך שלך בשליטה. אני סבור שמדובר בתהליך טיפולי ולא בהתייעצות חד-פעמית. אלו לא בעיות שנוצרו ביום אחד ואי-אפשר לפתור אותן ביום אחד. ניתן לקבוע פגישה איתי באמצעות הטלפון המופיע באתר שלי, שכתובתו מופיעה בחתימה שבסוף ההודעה. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

10/08/2010 | 16:01 | מאת: ניב

דוקטור שלום ותודה על התשובה המהירה . כרגע אני החלטתי לא לגשת לטיפול מסיבות אישיות,אך רציתי לדעת אם תוכל לעזור לי לגבי הזואופיליה שממש מטרידה אותי יותר מהדו מיניות.בגיל 13 בערך תוך רצון ליראות איך זה עם אישה אז נתתי לכלבה שלי ללקק את איבר מיני ונהנתי לא ממנה אלה מהגירוי של לשונה באיבר מיני וגם ניסתי פעמיים שלוש להכניס את איבר מיני לאיבר מינה ועדיין לא היה שום רגש ושום כיף מיני.לאחר מכן עבר בערך 3 וחצי שנים וזה תקף אותי בעקבות שאלתה של נעמונת אם לא הייתי מסתכל על שאלתה בכלל לא הייתי חושב לרגע על זואופיליה(חשוב לי להדגיש שלאחר המקרה עם כלבתי אז לא חשבתי שוב לעשות זאת/או שראיתי כלב בכלל לא חשבתי על דבר כזה )אז דוקטור למרות שזה לא הפורום המתאים תוכל לעזור לי? האם אני זואופיל או לא?כיום אני רואה את איבר המין של כלבתי ולא מתגרה מינית.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים