שאלה

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

05/07/2010 | 13:37 | מאת: א'

קרה לי משהו מוזר התלבטתי עם לישאול: אני בלבטים לגבי זהותי המינית והתחלתי כל הזמן להסתכל על גוף האישה בכדי להבין מה בנים רואים, עכשיו הקטע המוזר הייתי בקניות וחציתי את הכביש למרות שהיה אדום המכוניות עצרו אז חשבתי עוד שנייה יהיה אור ירוק אך מי שפנה שמאלה עדיין היה לו ירוק חיציתי את הכביש וכימעט נידרסתי היה חריקות המכונית זאת אומרת המכונית עשתה עצירת פתע וציפצפה לי אך לא קרה לי כלום אחרי שנייה המשכתי בדרכי והמשכתי להסתכל על חזה של נשים כדי לבדוק האם אני נמשכת, באותו רגע הסתכלת לאחר המקרה על חזה נשים וקיבלתי מן בום כזה הרגשה מוזרה, ולאחר המקרה ההרגשות הללו המשיכו,אני מקבלת הרגשות מוזרות כמו שוק כזה כל פעם שאני רואה חזה של אישה,הגוף שלי מגיב מוזר מה זה אומר?

לקריאה נוספת והעמקה
05/07/2010 | 15:33 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום א', זו משוואה עם יותר מדיי נעלמים. לא כתבת בת כמה את והאם את נמשכת לגברים. על פניו, לפי הפרטים המעטים שמסרת נשמע שאת בפאניקה הומוסקסואלית (כלומר, מפחדת להיות לסבית), אך לא ברור אם יש בסיס לפחדייך. אולי אם תוסיפי פרטים כמו גיל, ניסיון מיני עם גברים, משיכה לגברים, האם היו לך קשרים עם גברים וכד', ניתן יהיה להתייחס יותר ברצינות. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

05/07/2010 | 17:56 | מאת: א

אני בת 25 אין לי ניסיון מיני לא היו לי קשרים עם גברים ומאז שאני זוכרת את עצמי תמיד נידלקתי על בנים. אני לא יודעת אם הבילבול שלי הוא תוצר מהפחד שלי מלהיות עם בנים, כשאני מחבבת מישהו אני בקושי מסוגלת לדבר איתו. אני מפחדת כי אולי אני לא נמשכת מספיק לבנים כי אף פעם לא התנשקתי אפילו.האם יכול לקרות מצב כתוצאה מהלחץ שלי מבנים אני יתחיל להימשך לבנות? והאם הטרדה (בעל אופן מיני) חד פעמית טלפונית בהיותי קטנה סביבות גיל 10 יכל להשפיע עליי ולגרום לי לחרדות מבנים?

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים