ילדים טרנסג'נדרים

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

07/03/2010 | 22:36 | מאת: שילה

קרובה בקליפורניה נסחפה אחרי שהילד בן ה-5 רצה בגדי בלט כמו שהבנות בחוג, נקלטה בקבוצה מוזרה ולא ממש מקצועית שייעצה לה להפוך את הבן לבת וגם דאגה להגנה משפטית- כל אחד עושה מה שהוא רוצה???

לקריאה נוספת והעמקה
08/03/2010 | 09:03 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום שילה, את מתארת אירוע מחריד, שגם לא הבנתי אותו עד הסוף, ולפי ניסיוני עם עיתונאים קיימת נטייה להגזמה ולעיוותים המוציאים דברים מהקשרם. רק לאחרונה צוטטו ממצאי מחקר שלי ולמרות שניסיתי כמעט לכתוב את הדיווח לעיתונות במו ידיי, כמה שינויים של הכתבת שינו את הממצאים לכך שבכלל לא זיהיתי שמדובר במחקר שלי. הקשר בין מה שאת מתארת ובין טראנסג'נדריות הוא מקרי בהחלט. אינני מומחה לטיפול בטראנסג'נדרים ולשמחתי מומחית מס' 1 בארץ לנושא תענה בקרוב מעל גבי פורום זה לשאלות של טראנסג'נדרים. ואולם, ניתוח לשינוי מין הוא אחד הפתרונות לאנשים שמרגישים שנולדו לגוף הלא נכון ובמרכז הרפואי "שיבא" נערך אבחון וייעוץ פסיכולוגי רציני ביותר הנמשך כשנתיים למי ששוקל לעבור ניתוח לשינוי מין על חשבון המדינה ובמלוא האחריות המקצועית. כמו בכל תופעה אחרת הקשורה לייעוץ פסיכולוגי יש שרלטנים ואני מקווה שהם היוצאים מן הכלל שאינם מעידים על הכלל. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

21/03/2010 | 00:24 | מאת: שילה

המשך לשאלה- וזה לא מהעיתון, זה קרובי משפחה בקליפורניה: הילד בן 5 שהיה מוכר כרגיל אך קצת בעייתי, עם אמא נוקשה ודומיננטית מאד, וגדל בסגנון מאד שוויוני(בשם הפמיניזם), התחיל להתעניין בבלט ובגדי בנות, אבל לא בצעצועי בנות וגם ילד די תוקפני שעושה "דווקא". האם והילד נסחפו,ולאחר שביקש להפוך לבת איפשרה לו, הכניסה אותו לקבוצות תמיכה לילדים טרנסג'נדרים ששם למד ה-מ-ו-ן מילדים אחרים, דברים שקודם לא עשה בכלל. עכשיו רשמה אותו כבת בבית הספר(למעשה עדיין גן), המשפחה משתגעת. לא מדובר עדיין על ניתוח!

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים