האם בעלי הומו סקסואל?

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

22/02/2010 | 09:23 | מאת: נשואה40

שלום רב, אני נשואה בת 47 , +3 ילדים.בעלי עובד בעבודה עם הרבה מתח.הוא נוהג לגלוש לאתרי פורנו.מרגישה שיש לו בעיית אינטמיות באופן כללי,לפעמים אתרי סקס מספקים עברו יותר תחושת התלהבות מאשר סקס איתי.ישנם זמנים שאין סקס בכלל מיצדו.הוא אוהב אותי.ראיתי שראה סרטי הומו ,ואף גלש פעם באתר של הומואים.פתחתי את הנושא,והוא מיד הכחיש.לתחושתי הוא הומו, אך לעולם לא יודה בכך.אני מבינה היטב את המשמעות ומוכנה להמשיך את חיי ככה.שאלתי, האם אני צודקת בתחושותיי?

לקריאה נוספת והעמקה
22/02/2010 | 09:36 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום נשואה, אם בעלך גולש באתרי פורנו של גייז, אין ספק שהוא נמשך לגברים. אינני יודע מה נותר ממשיכתו לנשים והאם הוא גולש גם באתרי פורנו של סטרייטים. בנוסף למשיכתו לגברים, הירידה בתשוקה שלו אלייך עשויה בהחלט להיות תוצאה של שחיקה רגילה במשיכה בחיי הנישואין.הדבר קורה לעיתים קרובות גם אצל סטרייטים שאינם נמשכים לגברים. המלצתי לך לפנות לטיפול זוגי. אם בעלך מצרף להצטרף תודיעי לו שאת הולכת ואז קיים סיכוי טוב מאוד שיצטרף בהמשך. זה קורה לעיתים קרובות. לדעתי, יש לשים את הדברים על השולחן ולא לטאטא מתחת לשטיח. את מציינת שקיימת ביניכם אהבה ובאהבה צריך להיות אמון. טיפול זוגי כזה יכול להוביל לכל מיני כיוונים, אבל לא הייתי משאיר את העניינים כך, בלתי מדוברים ובלתי מעובדים. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

22/02/2010 | 09:53 | מאת: אישה40

לשאלתך,, הוא גולש בעיקר באתריי נשים, רק מפעם לפעם אתריי גיי.הוא יודע שראיתי ודיברנו על זה, אבל הוא אינו פתוח ולא ירצה ללכת לטיפול, אני אישית בטיפול (אני מודעת לעצמי ולבעיותיי) ,לוקחת גם SSRI .הוא מאותם גברים שמכחישים הכל. לתחושותיי , לא נותר לי אלה לחיות ככה.יש סקס ואפילו סקס טוב, רק לא בתדירות שהייתי רוצה.לא קל , אבל מסתדרת , בחיים צריך לעגל פינות, מבינה שזאת פינה משמעותית ,יש 3 ילדים מקסימים, יש חיי חברה, יש חיי פנאי, המחשבה שאולי ניפרד והוא ייצא מהארון , לא נלקחה כרגע בחיי בחשבון , אלא אם הוא ירצה בכך.בקיצור ד"ר נכבד כרגע זה מה יש.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים