זהות מינית

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

04/02/2009 | 20:00 | מאת: יוסי

שלום, יש לי כמה שאלות לגבי זהות מינית. אני בן 17 וחצי וכל החיים שלי נמשכתי לבנות ואהבתי בנות אבל לא הייתה לי חברה כי התביישתי להתחיל עם בנות. לפני שנה בערך נמשכתי לחבר שלי ולפני כמה זמן לעוד שתיים. ראיתי סרטים כחולים של הומואים ולא עמד לי ועל סרטים רגילים עמד לי. הייתה תקופה שלא הייתה לי זקפת בוקר (לא יודע למה). אף פעם לא התאהבתי בבנים. עשיתי לעצמי הרבה מבחנים כדי לבדוק אם אני הומו. כמו זה שראיתי סרטים של הומואים ולא עמד לי אבל שמתי לב שהוא מתקשה טיפה,לא בטוח אבל, למה הוא מתקשה אם הוא מתקשה? יש עוד מבחן שעשיתי לעצמי, דמינתי בכוונה כאילו מישהו מזיין אותי בתחת או כאילו אני מכניס משהו לשם והתחיל לעמוד לי, זה אומר שאני הומו? אני בגיל ההתבגרות וכל זה יכול להיות שזה יעבור (כל התחושות האלה)? יכול להיות שזה בגלל ההורמונים וזה וזה יעבור ארי גיל ההתבגרות? למה התחיל לעמוד לי כשדמיינתי שמישהו מכניס לי בתחת? (דמיינתי גם כאילו אני מכניס משהו והתחיל לעמוד לי) אחרי כמה ימים דמיינתי עוד פעם כדי לבדוק אם יעמוד ולא עמד. ועוד שאלה יש לי דיגדוגים בפי הטבעת, האם זה סימן לזה שאני הומו? האם הומואים מרגישים דיגדוגים? (יש לי את זה שלוש שנים בערך) ועוד שאלה האם גם ההומואים שמעדיפים "לקבל" וההומאים שמעדיפים "לתת" האם לשתיהם עומד כשהם רואים סרטים כחולים של הומואים?

לקריאה נוספת והעמקה
04/02/2009 | 22:22 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום יוסי, אתה מבולבל ואין דבר יותר טבעי ונורמאלי מאשר להיות מבולבל בגיל ההתבגרות. אתה משתנה במהירות, מה שמבלבל בפני עצמו, הגוף משתנה והנפש מגיבה לכך. כל זה עוד לפני שהתחלנו לדבר על בחינות הבגרות, החרדה שלפני הגיוס והמחשבות על העתיד. בשלב זה שום דבר אינו סופי. אני מבין את הצורך שלך בכללים ברורים, אך האמת היא שאין כללים ברורים ולכל אחד עומד ממשהו אחר. אני מציע לך להפסיק לעשות לעצמך את המבחנים שרק מעוררים חרדה נוספת ומיותרת. המבחנים גם אינם מדויקים, משום שאם אתה רואה סרט כחול של הומואים ובו זמנית מדובר בסיטואציה של מבחן שאתה עושה לעצמך, החרדה עולה ומונעת זקפה, למשל. גרד בפי הטבעת אינו מאפיין הומוסקסואלים אך הוא כן יכול להעיד על מתח נפשי. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפנות לרופא עור ולהיבדק או לנסות בעצמך פנטן, משחה שנמכרת בבתי מרקחת ללא מרשם ומיועדת לגרד בפי הטבעת אצל תינוקות. יש גורמים רבים לגרד מסוג זה ובמידה והמשחה לא תעזור, פנה לרופא עור. לכל שאר הקשיים תן לזמן לעשות את שלו. החיים עצמם יעזרו לך להגיע להבנת נטייתך המינית. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://giditherapy.com/shrink-friendly

04/02/2009 | 22:31 | מאת: יוסי

אני ממש לחוץ ואם אני לא יעשה את המבחנים אני יהיה עוד יותר לחוץ, לפי מה שהבנתי אתה אומר שאני הומו? מה הסיכוי לפי דעתך שאני הומו/סטרייט/דו מיני לפי מה שכתבתי? והתחושה זה לא גירוד זה דיגדוג ניראה לי.ובמבחנים אני עושה את אותם המבחנים על הסרטים הרגילים ועובדה שעומד לי (אני כאילו אומר לעצמי אם יעמוד לי אז אני סטרייט וכל מיני כאלה) אז זה מראה שאני לא הומו לא? אני רואה סרט רגי ואז של הומואים או ההפך ועוד משהו למה מתקשה לי הזין טיפה (אבל הוא לא עומד)? יש סיכוי שאני לא ימשך בכלל לנשים?

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים