חרדות בלתי פוסקות לגבי המיניות שלי

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

19/10/2019 | 15:53 | מאת: א'

שלום גידי, אני בן 21 ובחודשים האחרונים אני סובל מחרדות בלתי פוסקות לגבי המיניות שלי וזאת לאחר מספר אירועים שגרמו לכך. כל חיי נמשכתי לנשים בצורה אפילו קיצונית ואובססיבית תמיד היה לי בראש מתי הפעם הבאה שאשכב עם בחורה ותמיד צפיתי בפורנו הטרוסקסואלי ולרוב של לסביות כי פשוט לראות איבר מין גברי היה מגעיל אותי, ומצאתי את עצמי באקט עם בנות שלא הכי לטעמי רק כדי לספק את הדחף ואפילו עכשיו בתקופה האחרונה אפילו בחלומות בלילה זה תמיד עם נשים(לא יודע כמה זה אינדיקציה) ויש לי עוד נימוקים בפן הזה אך נראה לי שהבנת את כוונתי. לפני חצי שנה יצאתי עם בחורה מספר פעמים וכשהגענו למיטה לא הייתה לי זקפה למרות שכל חיי קבלת זקפה הייתה מגיעה אפילו מחיבוק או מראה של בחורה לטעמי, לא נלחצתי מהאירוע וקישרתי את זה לרגשות שנשארו לאקסית שנפרדנו כנגד רצוני והיה לי קשה על כך (הזוגיות הייתה מעולה ויחסי המין היו ממש טובים וסביב השעון). לאחר כמה חודשים שכבתי עם מישהי שהכרתי והכל הלך טוב. לפני 3 חודשים יצאתי למועדון וכהרגלי חיפשתי בנות להכיר ואולי יותר ובאמת חזרתי עם מישהי שהכרתי הביתה וכל הלילה ניסינו לשכב אך לא הייתה זקפה ופה נכנסתי לפאניקה לגבי המיניות שלי וזה השתלט עליי ופשוט הגעתי למסקנה שאני הומו על סמך המקרים האלה עד שזה הפך לבלתי נסבל ופניתי לטיפול. בטיפול הוסבר לי שאין אינדיקציה בין אי קבלת זקפה ולבין המסקנות שעלו לראשי ויש כל כך הרבה גורמים שקודמים לכך אך עדיין עברתי טלטלה נפשית כבדה שלא מאפשרת למחשבות הטודניות לעזוב. התחלתי טיפול בציפרלקס שאכן מתחיל לעזור נגד הדיכאון והחרדה וגם יצא לי להתנשק עם כמה בנות והרגשתי עוררות (עם אחת מהן היה אקט שהוא לא סקס והייתה זקפה גם) אך עדיין אני לא מפסיק לבחון האם גם קיימת משיכה לגברים, פתאום כשיש גבר שנראה טוב אני נכנס ללחץ וכשיש לידי מישהו שאני יודע שהוא הומו אני בכלל נכנס לפאניקה כי מי יודע אולי אני נמשך אליו והחרדה שסוררת סביבי לא מאפשרת לי לחשוב באופן צלול. אני מתאמן במכון כושר ואחד מהמתאמנים שאני יודע שהוא הומו והוא נראה טוב (תמיד לא הייתה לי בעיה להחמיא לגברים על מראם החיצוני) והוא תמיד מסתכל עליי ואני מתחיל לדמיין אותי איתו באקט והדבר מסב לי מעט עוררות מינית וזה מוזר כי כל חיי אפילו לא הצלחתי לעבד בראש שלי איך גבר מסוגל להעדיף גבר על אישה כי בעיניי נשים תמיד היו הדבר הכי מושך ויפה שיש וכרגע פשוט הכל מעורער. כרגע המשיכה המינית לבנות מתחילה לחזור אך עדיין המחשבות הטורדניות קיימות ופוגעות לי בשקט הנפשי. אשמח לדעתך בנושא, האם לדעתך אני בי או סטרייט עם חרדות? והאם אלה מחשבות שהן בגדר תקופה וזה יעבור לגמרי? או שצריך ללמוד לחיות איתן ולקבל אותן?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום א', ביסקסואל הוא גבר הנמשך לשני המינים (לאו דווקא באותה עוצמה): https://www.shrink-friendly.co.il/?p=187 בעוד הטרוסקסואל שחושש להיות הומו למרות שאינו נמשך לגברים סובל מהפרעה טורדנית-כפייתית הומוסקסואלית (HOCD): https://www.shrink-friendly.co.il/?p=760. לאור משיכתך לבחור מחדר הכושר, נראה שהכיוון הוא יותר ביסקסואליות, אך כמובן שהאבחון צריך להיעשות בצורה מסודרת, תוך התייחסות פסיכולוגית ואולי גם תרופתית לחרדות ששני המצבים מעוררים בך. בהצלחה, פרופ' גידי רובינשטיין shrink-freindly.co.il

24/11/2019 | 02:03 | מאת: א

אני יודע שדרך הפורום קשה לתת אבחנה מדויקת אבל איך יכול להיות שמגבר שכל חייו ניהל אורך חיים הטרוסקסואלי באופן טוטאלי ושלם עם זה פתאום על סמך טלטלה נפשית והסקת מסקנות שגויה פתאום יכול להמשך לשני המינים? אציין שאני חלילה לא מזלזל בדעתך ברור לי שיש לך המון ניסיון בתחום אך זה פשוט לא מרגיש לי נכון שאני בי... ולגבי המשיכה לבחור מחדר הכושר אני מאוד בספק שזו הייתה משיכה ושהייתה עוררות כי לא קיבלתי זקפה או הרגשתי דחף כלשהו כלפיו.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים