בעייה גנטית

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

30/06/2007 | 15:37 | מאת: הומו שמחכה לתרופה

היי, לפני הכל, האם אתה הומו? שנית, זה מה שאני חושב: המשיכה לגברים זו מחלה גנטית. יש גן דפוק בכל ההומואים שגורם להם סבל כל החיים. הגן הדפוק הזה מאלץ אותם לבחור בין החיים הנורמלים לבין סיפוק במערכת יחסים עם גבר. יש כאלה שיגידו שאנחנו חיים בתקופה שבה אפשר לצאת מהארון, ואכן זה כך, אבל ההומו לעולם לא יהיה שלם לגמרי עם עצמו מאחר וכל הסביבה נבנתה על בסיס זוגיות בין גבר לאישה. אם זה בחינוך, במשפחה, בסרטים, בפרסומות ואני חוזר במשפחה. לא נותר לנו לעשות כלום, אלא לחכות לטכנולוגיה שתתקדם ותביא פתרון לבעיית הגן שגורם את הנטייה להשמנה, וכך על הדרך, נפתור את בעיית "הגן הדפוק". מסכים?

לקריאה נוספת והעמקה
30/06/2007 | 15:52 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום לך, אין ספק שלא קל להיות הומוסקסואל גם בתקופתנו הן בגלל ביטויים הומופוביים של החברה הסטרייטים כלפי הומוסקסואלים והן בגלל שהומופוביה זו הופנמה ע"י חלק גדול מההומוסקסואלים עצמם (ונדמה לי שאתה עדות חיה לכך). אני מצטער לקרוא שקשה לך כל כך לקבל את עצמך כהומוסקסואל ומזמין אותך להיעזר בפורום לצורך כך. חוששני שמשחקים במדע בידיוני לא יעזרו לך לחיות טוב יותר עם עצמך. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://giditherapy.com/shrink-friendly

30/06/2007 | 16:00 | מאת: אלמוני

היי, לגבי נטיותיך המיניות. האם זה אישי מדי? נדמה שקראת לי הומופוב... אתה לא יודע כמה הייתי רוצה שמערכת יחסים בין גבר לגבר תהיה נורמלית לחלוטין מכל הבחינות. אבל אני ריאלי, וזה לא כך! לא משנה כמה הפסיכולוגיה תנסה לעזור עדיין ההומו יעדיף בטובת במשפחה והנורמטיביות. אני לא קונה את כל ההומואים שיוצאים מהארון ומחצינים "כאילו" הם שלמים עם עצמם.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים