נגישות
נגישות

בעיות ביד לאחר העירוי

דיון מתוך פורום  ורידים וכלי דם

15/05/2012 | 19:06 | מאת: ניר

שלום רב דוקטור, לפני 10 ימים קיבלתי עירוי ביד שמאל שכלל העמסת דנטואין + חומר ניגוד - בשביל בדיקת ה CT, לאחר מכן היד התנפחה ונהייתה אדומה. הנפיחות אומנם ירדה ועל פניו היד נראית בסדר גמור אך שמתי לב לוריד נפוח ובולט - כשאני נוגע באיזור ממש מרגישים וריד נפוח ובולט וזה מלחיץ. כמו כן באיזור היד כשאני נוגע אני מרגיש מין בליטות כאלה כואבות , ובכלל האיזור כואב. אצרף תמונה של היד http://i.imgur.com/yJgMV.jpg בריבוע הימני זה החלק של הבליטות , בחלק השמאלי בין השורות זה הוריד שציינתי. אשמח לדעתך המקצועית מה ניתן לעשות בכדי שזה יעבור והאם יש חשש לדאגה ולטיפול רפואי תודה רבה דוקטור.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך בעקבות העירוי והחומר שהוזרק הופיעה טרומבופלביטיס בורידים שזו תופעה שכיחה ולרוב אינה מסוכן. מדובר בקריש דם עם תגובה דלקתית שברוב המקרים נספג ומשתפר באיטיות על פני מס' שבועות. במקרים לא מעטים הוריד שטופל נשאר חסום אך אין בכך לרוב כל סכנה.

17/05/2012 | 16:58 | מאת: ניר

מה הכוונה הוריד נשאר חסום? יישאר לי וריד חסום ? אני רוצה שהיד שלי תחזור לקדמותה ... והאם וולטרן יעזור לדלקת ? תודה דוקטור

מנהל פורום ורידים וכלי דם