שלום אני חדש בכל הנושא

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

10/12/2016 | 01:45 | מאת: יחיאל

הנון דיאט,ורציתי אם אפשר לדעת מה החשיבה או איך אם בכלל העוסקים בנון דיאט יכולים לסתור את של נון דיאט ורציתי להבין את הדבר הבא אם אפשר:בעברי הייתי הולך לדיאטניות רבות שלא דוגלות בשיטה זו אלא בדיאטה עם חישוב קלורי מוקפד,והן הסבירו לי לא פעם כי יש דבר כזה שנקרא אוכל ונפח הקיבה. הן הסבירו לי שאם נאמר ואוכל שוקולד או קוראסון כדוגמא לאכילה:עד שאגיש ממאכלים אילו שובע ייקח לי לאכול הרבה מהם ,ובמאכלים כאלו המפר הקלורי הוא גבוה,ואם אוכלים מהם עד לשבוע כמות הקלוריות יכולה להיות מוכפלת או משולשת מארוחה מאוזנת עם פחמימה מלאה וחלבון. בנוסף לבעיה זו: גם הדגישו בפני לא פעם כי כמות השעות מהן אשבע מאותם מאכלים היא נמוכה מאשר אוחה מאוזנת יותר ואז הכמות המצטברת באכילה ביום היא גדולה מדי. איך אפשר להפריך את שתי טענות אילו ,אם בכלל....?

לקריאה נוספת והעמקה
13/12/2016 | 16:06 | מאת: לילי רוזן

ברמה הגופית מכמות ונפח המזון שנכנסת לקיבה וברמה המוחית מניטור של איכות המזון שנכנס. גם לכמות האוכל וגם לאיכותו יש חלק בתחושת השובע. ככל שאיכות המזון גבוהה יותר כך ידרש נפח קטן יותר. באכילת קרואסון או שוקולד המכילים כמות גבוהה של שומן באופן יחסי, תדרש לכמות קטנה על מנת לשבוע. כאשר אוכלים רק פחמימה או רק חלבון שבעים לפרק זמן קצר יותר מאשר כשאוכלים את שניהם. אם מוסיפים גם שומן מאריכים בהרבה את משך השובע.

13/12/2016 | 22:51 | מאת: יחיאל

אבל כן מגיעים לשובע -עפ מה שהבנתי בדברייך ,השובע יהיה קצר יותר מאשר ארוחה כן מאוזנת. זה למה בדכ כשרעבים ,פחות אבחר בשוקולד כבחירת המזון שלי? כי זה אוכל לא מאוזן והגוף כן ירצה גם חלבונים? שוקולד במקרה זה גם יכול להחליף פחמימה כמו אורז וכו נכון?זה פחמימה לכל דבר שעושה אותו הדבר עם שילוב חלבונים נכון? ורציתי ולהוסיף ולשאול אם זה בדר:נאמר והגוף חסר לו חלבונים ואני אוכל פחמימות-האם אני לעולם לא אגיע לשובע ולסיפוק שאני צריך כי הפחמימות הן מיותרות לגוף וגם כך אשפר להשמין? תודה

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה