הבטחתי ואני מקיימת - עדכון-

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

06/11/2007 | 09:36 | מאת: איקה

בהודעה הקודמת עדכנתי אתכם כי במשך שבוע השלתי מעלי ק"ג וחצי דבר שעודד אותי מאוד . כבר כמה ימים שאני לא נשקלת ואפילו לא עושה ספורט (שהייתי רגילה לעשות אך הפסקתי כי פשוט הייתי עסוקה מידי) ההרגשה פשוט מדהימה. מזה המון זמן שלא הרגשתי כך, אני שלמה עם עצמי יותר מאי פעם. אני לא לוקחת את ההרזיה כפרוייקט או משימה אלא כשינוי משמעותי לחיים בתחומים רבים. אני לא נשקלת כל יום כדי לראות תוצאות כי אני כבר מרגישה אותם מבפנים, הפלא ופלא אני מוצאת את עצמי אוכלת הרבה פחות מבדרך כלל והרבה יותר מאשר בדיאטות מסויימות שעשיתי. אני מרגישה שאני מאושרת יותר וגם עושה דברים שמזמן לא עשיתי יצאתי לקנות לי בגדים דבר שברך כלל הייתי נמנעת מלעשות אלא אם כן הייתי חייבת (התסכול של למדוד כל כך הרבה ושום דבר לא נראה מתאים או מרזה מספיק) אני מאוד שמחה שנתקלתי בפורום זה, עדיין דרכי ארוכה מאחר ואני עדיין מוצאת את עצמי מתחבטת בשאלות ותהיות לגבי עצמי והרגשתי, וממה נובע הצורך העז הזה למלא אצלי חללים בבטן באמצעות אוכל, אך אני בטוחה כי אקח עימי את השיטה הלאה לתחומים נוספים וכי אצליח להשיג את מטרותי. תודה רב לכל חברי הפורום וללאה ובלה על המידע הרב העזרה והתמיכה לכולם. בהצלחה לכולם ולחדשים בעיקר כי ישנו איזשהו קושי בתחילה להבין את המשמעות של השיטה.

06/11/2007 | 11:54 | מאת: לאה פינטו

רב תודות על שבחרת לשתף אותנו בחוויותייך. אכן, גילויים נעימים ומרגשים. עושה רושם שאת ממש בדרך הנכונה. בברכה לאה פינטו

06/11/2007 | 19:00 | מאת: קרן

היי איקה, קודם כל כל הכבוד לך, רציתי שתוכלי אולי להסביר לי על השיטה מכיוון שכבר הצלחת ליישם אותה ולהרגיש בתוצאות פחות או יותר על פי איזה עקרונות את פועלת, מה את עושה? תודה

07/11/2007 | 13:14 | מאת: איקה

דבר ראשון כחלק משינוי בדפוסי החשיבה הרחיקי מעליך את כל נושאי הדיאטה, תפריטים, קלוריות ,שומנים וכו' התחילי להקשיב לגוף שלך או לחילופין לבטן ולראש שלך ונסי להבין האם את באמת אוכלת מתוך רעב פיזי או (מה שבדרך כלל קורה אצל אנשים "נורמלים") מתוך איזשהוא צורך למלא חלל אחר ולאו דווקא פיזי. כשאת באה לאכול שאלי את עצמך האם אני באמת רעבה (והדגש הוא על רעב פיזי) אם כן איכלי לאט ובסבלנות וברגע שאת מרגישה שובע, הפסיקי. את הארוחה הבאה שלך אל תתכנני אל תחכי לה ואל תחשבי עליה כל היום. תהני מהרגשת הקלילות שאת מרגישה לאחר הארוחה ( מאחר ואכלת רק עד ששבעת ולא המשכת ) בימים הראשונים זה לא הולך חלק אבל נסי לחשוב על התהליך כהתחלה של דרך חיים חדשה השיטה לא עובדת רק לתקופה מסויימת כמו דיאטה למשל אלא לכל החיים ובכל התחומים במידה ואת מגלה כי האכילה שלך באמת נובעת מצורך אחר ולאו דווקא רעב נסי לחפש מה מניע אותך ומה דוחף אותך לאכול בכל פעם. במידה ואלו דברים קטנים שאת חושבת שאת מסוגלת להתמודד עימם כגון: שעמום, נסי למצוא לעצמך דברים שמענינים אותך ועשי אותם להנאתך. טיפ אחרון: נסי לחשוב על עצמך כעל תינוק שדורש אוכל רק באמת כשהגוף שלו צריך אותו ותגלי להפתעך שגופך דורש באופן יחסי מעט מאוד אוכל כדי להשביע את רעבו. המזון הוא צורך בסיסי של גופנו אך במשך שנות חיינו סיגלנו לעצמנו הרגלים והאוכל מתקשר אצלנו לשמחה לעצב לחץ חרדה ועוד, יש הטוענים שהאוכל מספק להם אף נחמה. נסי להגביל את האכילה אך ורק לשם המטרה לה היא נועדה ולא לשום דבר אחר. מאחלת לך המון הצלחה המשיכי להתעדכן בפורום ובעזרתן של לאה ובלה שתשובותיהן מפורטות ומועילות, וכן גם כדי לקבל את התמיכה אם תזדקקי. אל תשכחי להניח למשקלך (לפחות לימים הראשונים) להנות מעצמך ולאהוב את גופך.תופתעי לגלות שזה אפשרי.

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה