אנא עיזרו לי..שאלה

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

05/11/2007 | 05:28 | מאת: הדסה

הגעתי לפורום דרך כתבה באתר msn בהתחלה נשמע לי מאוד מעניין..ואכן התחלתי לקרוא את ההודעות והופתעתי לטובה ושמחתי שיש דרך אחרת להרזות ואפשר לעזוב את הדיאטות הנוראיות בצד..אני רק מחכה לקום מחר בבוקר ולהתחיל את השיטה אך יש לי שאלה שמשום מה מטרידה אותי: מידי פעם אני אוהבת לצאת עם חברותיי לבתי קפה ולמסעדות ולאכול משהו או לשתות משהו .. אני לא באמת רעבה אבל אני אוכלת או שותה רק בגלל שאנו בבית קפה וזה נחשב למין מחויבות שכזו להזמין משהו כשיושבים בבית קפה..אני נהנת מאוד מהאכילה ונהנת מזמן האיכות שאני מבלה עם חברותיי..האם זה נוגד את השיטה? האם זה לא בסדר לאכול למרות שאני לא רעבה? האם אני עושה משהו לא בסדר? מטרידה אותי המחשבה שאני לא יוכל לצאת למסעדות ולבתי קפה עם חברותיי ולהזמין משהו מעצם ההנאה שבאכילה/שתייה ולא משום שאני רעבה אה ואני נערה רזה ובחיים לא סבלתי מעודף משקל אני בת 16 גובה 1.62 ומשקלי 57 ק"ג..

05/11/2007 | 07:38 | מאת: בלה אגמון

הדסה המקסימה. את בחורה רזה וצעירה. למה את מכניסה את עצמך לקטגוריה של אנשים שמנים? למה את מחפשת כתבות על דיאטות ומכניסה את עצמך לסרטים מיותרים שהם לא שלך? הרי אם תמשיכי כך המח שלך יגיע למסקנה שאת אכן שמנה ויש לך בעיה וייצר לך אותה. עצתי הכנה הדס, עזבי את נושא האכילה לחלק הרזה שבך , הוא עושה עבודה מצוינת (עובדה שאת רזה). אל תתערבי . ובקשר לשאלה שלך -ברור שאת צריכה לאכל לבלות ולהנות וכי מדוע לא? הרי אנשים רזים טבעי הרבה פעמים אוכלים לשם הנאה , אבל גם אז הם לא שוכחים לשאול את הגוף. הרבה פעמים לא יגמרו את כל המנה בבית קפה או מסעדה כי זה יותר מידי. תהני מהחיים הדס ואל תבזבזי אותם על שטויות כמו דיאטות וספירת קלוריות ופחדים מיותרים מהשמנה. בברכה בלה

05/11/2007 | 10:12 | מאת: מארי

זה גם נתן לי "אישור" לכך שזה "בסדר" שאכלתי אתמול עוגה אצל חברה, למרות שבאתי אליה אחרי ארוחה. ובסופו של דבר, לא נזקקתי לארוחת ערב. כאילו שאלתי את עצמי: אילו הייתי רזה, מה הייתי עושה? האם הייתי נמנעת מפיסת העוגה הזו? וכאילו נתתי לעצמי מסר: זה בסדר, לפעמים אפשר לאכול גם כשלא רעבים, בעיקר את העוגות של חברתי.

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה