שלום! אשמח לשמוע על שיטת ההרזיה ללא דיאטה.

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

31/10/2007 | 21:56 | מאת: קרן!

כמו שבטח שמעתן המון פעמים, אני לא מליחה לרדת במשקל, לא משנה איזו דיאטה. אני כבר יודעת בעפ כמה קלוריות כל דבר, מה כדאי לא כדאי לאכול, כמובן עושה פעילות גופנית. לא יודעת, תמיד אני בסוף נשברת, זוללת דברים "אסורים".אני יורדת עולה יורדת עולה. יש לי לרדת 8- 10 קילו, ואני לא יותר מדי מצליחה. די נמאס לי מזה ואני על סף יאוש. אני מעוניינת לשמוע בצורה מסודרת על מה מדובר בהרזיה ללא דיאטה. קראתי קצת, נשמע לי טוב אבל אני לא ממש מבינה מה צריך או לא צריך לעשות, מה בעצם ה"מניפסט" של השיטה ואיך מרזים ללא דיאטה. ממש ממש תודה, אני מאוד מקווה שאוכל להתחיל בזכותכן דרך חדשה ומוצלחת יותר. קרן!

31/10/2007 | 22:30 | מאת: קרן

קראתי בעמ' 48 את שאלותיה של ורד ואת התשובות לכך. ועדיין אני מעוניינת בהסבר. ועוד שאלה שאלתית שנובעת ממה שקראתי: אתן הרי אומרות שבמידה ורעבים אני יכולה לאכול כל דבר. יש רק לשמוע למה שהגוף דורש. קודם כל, איך אני עושה זאת? נגיד אני רעבה ויש לי פיצה או סלט. ברור שבא לי פיצה.כמובן, שאחרי כל הדיאטות אני יודעת שעדיף לי סלט. איל אני מחילטה מה אני באמת רוצה? ובנוסף, גם לי נשמע מוזר שאפשר לאכול מה שרוצים כמה שרוצים עד ששבעים. כי בכל זאת, נגיד ואני מרגישה שהגוף שלי רוצה מאכל מסויים, למשל שניצל, ואני אוכל כמה שאני רוצה עד שאני שבעה. זה יכול להיות בכל זאת המון קלוריות! ואני עוד עלולה להשמין מזה לא? גם אם בשאר היום לא אכלתי כלום ואני לא רעבה, אבל יצא לי שאכלתי בארוחה אחת איזה יותר מ2000 קלוריות, אני עדיין עלולה להשמין, לא? כן, אני מודה, קשה לי עם המחשבה הזו שאני יכולה לאכול כמה גלידה שאני רוצה עד שאני שבעה (כשאני יודעת שזה עלול לגרום לכך שאשמין). באמת שאני רוצה להיות בקו המחשבה שלכן, אבל אני עדייןלא מבינה איך.

01/11/2007 | 07:13 | מאת: מארי

קרן יקרה. אני מרשה לעצמי לענות לך כי זה בדיוק מה שעבר עלי אתמול. עקב הצורך לטפל בעניין דחוף, הגעתי לארוחת צהריים בשעה ארבע, ואכלתי טוב מאד. אחר כך לא הייתי רעבה עוד. והנה בוקר, ואני עדיין לא רעבה. בלשון של קלוריות אפשר אולי לאמר, שהגוף קיבל די והותר בארות הצהריים המאוחרת, ולא היה לי צורך בארוחה נוספת, למרות שהלכתי לישון אחרי חצות.

01/11/2007 | 07:23 | מאת: בלה אגמון

קרן המקסימה. את שואלת שאלות חשובות מאד. השאלות מראות שאת מושפעת מתפיסת עולם דיאטתית ומהנחות היסוד שלה. ברור שכשיש הנחת יסוד שאומרת שאכל משמין, שגוף האדם לא יכול להשאר באיזון משקלי אם לא מונעים ממנו מזון, ושצריך לאכל על פי תחשיבים קלוריים מדויקים חיים מתוך פחד גדול וכל הזמן נזהרים. לכן, אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לעשות בהרזיה ללא דיאטה זה לזהות את דפוסי המחשבה האלו ,לוותר עלהם, ולהתחיל לחיות על פי הנחות יסוד חדשות של הרזיה ללא דיאטה אשר לא נותנת שום כח לאכל אלא לאדם וטוענת שגופנו יודע בידיוק איך, כמה ומתי לאכל כדי להשאר באיזון משקלי מלא - עלנו רק לאפשר לו את זה. קרן, הרזיה ללא דיאטה היא כמו מסע בארץ רחוקה ולא נודעת. אם את נוסעת לארץ שאת לא מכירה את עושה עבודת הכנה טובה ולוקחת מדריך שילווה אותך וימנע ממך טעויות מצערות. את מוזמנת לקרוא עוד בפורום לשאול עוד שאלות ובמידה ותרצי כמובן גם ליצור קשר אתנו. בברכה בלה

02/11/2007 | 19:21 | מאת: שולי

לפי המכתב שלך את נישמעת מיואשת אני מציעה לך להקשיב לגוף שלך ולדעת לקחת שליטה מתי את באמת רעבה אני ירדתי 20 קילו בהדרגה במשך שנה פעילות ספורטיבית הליכה שלוש פעמים בשבוע טוב לדיאטה וטוב לנשמה כשתתחלי לרדת תראי את הפירגון שאחרים אומרים זה נותן כוח להמשיך

02/11/2007 | 19:41 | מאת: קרן

קודם כל תודה על התמיכה! אכן אני קצת מיואשת, נמאס לי כל חיי להיות הילדה השמנמונת, נמאס לילחפש 100 שנה בשביל בגד מתאים ומחמיא, ונמאס לי כל הזמן לנסות לרזות ולא באמת להצליח. אני מתאמלת גם בחדר כשר 3 פעמים בשבוע, משתדלת לשמור על מה שאני אוכלת, אך עדיין לא יותר מדי מצליחה לרזות. בתקופת המבחנים עליתי כל מה שרזיתי לצערי, ועוד אז היה לי עוד מה לרדת. כנראה שדיאטות לא באמת בשבילי ולכן אני מנסה ללכת לפי הדרך שמנסים להסביר עליה כאן, שזו נראית לי הדרך הנכונה ביותר. מקווה להצליח בזה.

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה