פרטים נוספים על השיטה

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

24/10/2007 | 16:36 | מאת: אלמונית

שלום אני חדשה פה ונכנסתי לפורום שלכן ולא הכי הבנתי איך השיטה עובדת. בעיקרון כבר עשיתי בעבר דיאטה וירדתי במשקל והגעתי למצב שנתקעתי ואחרי זה התחלתי לאט להעלות בחזרה את המשקל, אחרי זה עוד פעם הורדתי קצת ומאז אני עושה יויו עם המשקל של כמה קילו למעלה למטה. נמאס לי מהדיאטה כי אני גם רעבה וגם לא רוצה יותר להיצמד לתפריטים ולהגביל את עצמי באוכל. רציתי לדעת איך השיטה שלכן פועלת והאם חובה לעשות פעילות גופנית כדי לרדת כי בכל מקום אומרים שבלי ספורט אי אפשר לרדת, למרות שבדיאטה בעבר שעשיתי זה היה בלי ספורט וירדתי, ואני רוצה לרדת ולשמור על המשקל הזה לטווח ארוך ולא לעשות יויו במשקל.

24/10/2007 | 19:05 | מאת: בלה אגמון

שלום אלמונית. ברוכה הבאה לפורום של הרזיה ללא דיאטה. השיטה שלנו עובדת על מערכת אמונות בנוגע למשקל, הדרך בה מרזים נכון ,ומערכת יחסים שלנו עם הגוף. על פי גישתנו, כדי לרזות נכון ולתמיד יש צורך לשנות את מערכת אמונות פנימיות שלנו ולראות את המציאות בנושא של משקל בדרך בה תופסים אותה אנשים רזים טבעי. הגישה מתבססת על מספר עקרונות יסוד כמו - הגוף יודע בכל רגע נתון מה הוא רוצה וצריך לאכל, הגוף לא נועד להיות שמן אלא מאוזן ובמשקל תקין, פעילות גופנית יש לעשות רק אם רוצים לצורך הנאה ובריאות ולא לצורכך הרזיה. שינוי דיאלוג פנימי ומערכת אמונות ייצרו בסופו של דבר על פי תפיסת השיטה גם שינוי בהרגשה ובהתנהגות דבר שיאפשר שלום פנימי והרזיה מתוך אהבה וכבוד אל הגוף ולא מתוך כפייה ומלחמה. אם את רוצה להבין יותר את מוזמנת לקרא את התשובות בפורום כי יש שם הרבה מאד אנפורמציה. אם יש לך שאלות ספציפיות וממוקדות את מוזמנת לשאול. בברכה, בלה

24/10/2007 | 19:30 | מאת: אלמונית

שלום בלה,תודה על תשובתך המהירה. רציתי לדעת אם אני מתחילה ליישם את הגישה ולהקשיב לגוף רק כאשר הוא רעב ולזהות שובע, כמה זמן פחות או יותר לוקח לגוף להתחיל להגיב, וכמה זמן לוקח לראות תוצאות.

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה