לבלה ולאה בבקשה עזרה

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

02/10/2007 | 19:17 | מאת: חסויה===

שלום ...אני בת 15 ואף פעם לא הייתי מרוצה מהגוף שלי אני 166 ושוקלת 68-67 הגוף שלי לא נראה הכי טוב ואני ספורטאית הרבה שנים ומתאמנת המון מה שמוזר זה שלפי הגוף שלי אי אפשר לדעת שאני מתאמנת באקרובטיקה 9שנים...ואני ממש נכנסת לדיכאונות ואני לא אוכלת כמעט אבל אין אני לא יורדת במשקל בכלל... הייתי בפורום של "שיווי משקל"..ואמרו לי שכאן יוכלו לעזור לי..אז האם תוכלו לעזור לי אשמח מאוד..

לקריאה נוספת והעמקה
03/10/2007 | 07:33 | מאת: בלה אגמון

שלום רב לך חסויה .(זה מסתורי כל כך לדבר אתך). ראשית ,הרשי לי לברך אותך על הבגרות המופלאה שאת מגלה יחסית לגילך.למרות שאת רק בת 15 ניתן להרגיש שניחנת באנטלגנציה רגשית גבוה,מודעות עצמית ומוכנות ללמידה - ברכותי אלה תכונות חשובות מאד שיכולות לעזור לך לעזור לעצמך בבעיה שהעלת כאן. ממה שאת כותבת אני מבינה מספר עובדות. 1 את לא מרוצה מאיך שהגוף שלך נראה וכמה שהוא שוקל. 2 את עוסקת בהתעמלות אנטנסיבית משך הרבה שנים וגופך לא מעיד על כך להרגשתך. 3 את רוצה לשנות את מראה גופך על ידי כך שאת מענישה אותו בהרעבות קשות (לא אכלת כמעט כלום) וכשהוא לא מציית לך ולא יורד במשקל (את יכולה להאשים אותו?) את נכנסת לדיכאון . הרשי לי לצייר את המציאות מנקודת מבטו של גופך - אולי כך תביני למה הוא לא יורד. גופך שירת אותך נאמנה 15 שנים , היה בריא ,חזק ועשה את מה שכפית עליו (התעמלות אנטנסיבית).את, במקום להודות לו ,לאהוב אותו ,לכבד אותו ,ולמלא את צרכיו ,בחרת להתכחש אליו, לשנוא אותו ולהתעלל בו. הוא מבחינתו חי במציאות שעליו להלחם על קיומו ומה שהוא לא עושה זה לא מספיק טוב. עכשיו עליך להבין - מה שמשפיע על המראה של הגוף שלנו (משקל,גובה,צורה) זה שני דברים - תורשה - בעלת השפעה מכרעת ,והתנהגות שלנו המושפעת מאד מתרבות בה אנו חיים. יתכן, שתורשתית מבנה גופך נוטה להיות שונה מהמקובל בתרבות היופי הקיצונית שלנו - כלומר ירשת גנים הגורמים לך להיות יחסית רחבה ולא גבוהה ורזה כמו שנחשב יפה היום. נגד תורשה אין מה לעשות. בנוסף, עיסוק שלך בהתעמלות ללא ספק משפיע על מסת שרירים של הגוף דבר שמעלה מאד את המשקל. חוסר המוכנות שלך לקבל ולאהוב את גופך כמו שהוא, משול לאמא שנולד לה ילד עם שיער מקורזל בעוד שמה שנחשב יפה בשכונה בה היא חיה זה ילד עם שיער חלק. הילד הוא ילד מקסים - טוב, חכם יפה תלמיד מצטיין אוהב ומנסה לרצות את אמו אבל כל מה שמעניין אותה זה לגרום לו להיות בעל שיער חלק. היא לוקחת אותו לפרצדורות הרסניות שרק הורסות לו את הבריאות ולא משנות לו את השיער. אותה אמא מסרבת לאהוב את בנה בגלל שערו המקורזל וכל הזמן משווה אותו לבנים של חברות שלה תוך שהיא אומרת לו כמה היא מדוכאת על כך ששערו לא חלק. אז זה המצב בעיני חסויה יקרה. אם לא תביני ולא תיצרי שינוי גדול בתפיסת עולמך לא תוכלי באמת לרזות (לא בטוח בכלל שאת צריכה) ולהרגיש שלווה ובטוחה. אני לא יודעת אם דברי השפיעו עליך ומקווה מאד שכן. אני ממלצה לך לקבל סיוע כדי לעבור בשלום את התקופה הלא פשוטה בה את נמצאת. בברכה, בלה

04/10/2007 | 20:24 | מאת: חסויה====

איך אפשר לאהוב את הגוף אם כל כך הרבה שנים אני שונאת אותו אני מסתכלת עליו ואני רוצה לבכות אני לא מרוצה מגופי אומנם אנשים רבים אמרו לי שאני נראת טוב אבל אני לא מצליחה למצוא בו משהו טוב אני רוצה לאהוב את הגוף שלי אבל אני לא מצליחה ואני עוד יותר שונאת אותו אני לא רוצה דיאטניות אני לא אוהבת אותן אז איך אוכל לקבל סיוע ?

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה