אכילת לילה

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

07/09/2007 | 16:56 | מאת: רותם

יש לי בעיה. רוב היום אני אוכלת נראה לי די מסודר והרבה פעמים יוצא שבכלל אין לי חשק לאכול או שאני אוכלת קצת. הבעיה היא שכמעט כל יום מתעורר אצלי חשק לאוכל בלילה בערך מסביבות 8 בערב. אז פתאום אני מתחילה לאכול קורנפלקס או כל מיני דגני בוקר, גבינות או סתם מוצרי חלב. זה מאוד מציק לי כי אני יודעת גם שזה לא בריא לאכול לפני השינה. אני רוצה להוסיף שאין לי בעיית עודף משקל ואני אפילו נחשבת מאוד (!!!) רזה. מה אתן מציעות לי לעשות?

08/09/2007 | 17:40 | מאת: לאה פינטו

רותם יקרה מה קורה למי שאוכל לפני השינה? איפה הסיכון והסכנה? איך האכילה "הלילית" משפיעה על בריאותך, בדיוק? 8:00 בערב, זה לילה? ראשית, תני לעצמך תשובות טובות וכנות לשאלות הללו. את יוצאת מתוך נקודת הנחה שאינך מערערת עליה, אמונה, הגורסת שלאכול לפני שינה זה לא בריא. והאמונה הזו יוצרת חוסר שקט מיותר ומטרידה את שלוותך. אם תרצי לשתף אותנו בתשובותייך, אשמח להתייחס. כמי שאין לה בעית משקל ובריאות כלשהי, אינני מוצאת הסבר להתעסקות שלך בסוגיה זו. האם תוכלי להסביר לי את מקור המטרד? שנה שקטה, זורמת ומופלאה לך שלך לאה פינטו

08/09/2007 | 19:49 | מאת: רותם

לא יודעת אני מרגישה לא טוב עם זה שאני אוכלת בלילה. אני קוראת בזמן האחרון כתבות על זה שאנשים אוכלים אחרי ארוחת הערב וכמה שזה לא טוב ואני מרגישה שגם אצלי זה ככה. למה אני לא אוכלת נורמלי? כולם קמים ואוכלים בוקר צהריים וערב וגם בין לבין. אני לא ככה וזה מפריע לי. גם קיימות הוכחות שהגוף מעכל פחות טוב בשעות מאוחרות יחסית. אתמול למשל אכלתי ירקות מבושלים באמצע הלילה. זה לא נורמלי. כולם חוזרים מיציאה והולכים לישון אבל רק אני הייתי רעבה ואכלתי. אני מקווה שהבנת למה זה מפריע לי. בכל מקרה תודה על ההתייחסות.

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה