החלטתי שאני מפסיקה עם הדיאטות אבל שום דבר לא קורה

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

09/07/2007 | 11:07 | מאת: 90210

כל חיי הייתי בדיאטות "כאסח" וכשאני אומרת "כאסח" אני מתכוונת ל 2 מלפפונים ביום + גיל+פחית דיאט לכל היום. במשך שנים שמרתי פחות או יותר על משקל קבוע. לאחר החתונה נפתחו הסכרים התחלתי להשמין ואז בה הריון ועל כל השנים של הצומות שהייתי עושה אכלתי שחבל על הזמן. לאחר לידת ביתי השנייה עשיתי מין "סוויץ" והחלטתי שאני מתחילה לאכול קצת יותר אבל תמיד אני"מנהלת חשבונות" עם האוכל. מה כדאי מה אסור כמה למה ואיך. נכון להיום החלטתי שאני אוכלת נכון ובריא ולפי מה שטעים לי שותה מים כי זה עושה לי טוב, עושה ספורט (בעיקר הליכה ) כי אני נהנית מזה (זו שעת הטרפיה היומית שלי עם הפרטנרית שלי). אבל מחוגי המשקל לא זזים כלפי מטה בכלל למרות שאני מאוד משתדלת לא אוכלת לחם לבן אלא מלא וקל (זה משביע לאורך זמן). בשנים של .... אם לא הייתי שותה תה טיבטי לא הייתי נכנסת לשירותים ונכון ל4 שנים האחרונות שאני כבר לא שותה אני נכנסת לשירותים ז"א שחילוף החומרים שלי כבר הסתדר עשתי את כל הבדיקות האפשריות והכל תקין. אנא עזרתכן.

09/07/2007 | 14:06 | מאת: בלה אגמון

שלום רב, עושה רושם שיש לך עסקה עם הגוף שלך הבעיה היא ששכחת לבדוק האם הוא שותף לה. את מבחינתך עשית לו דיאטת כאסח, הרעבת אותו ולא חשבת יותר מידי מה זה עושה לו הוא מבחינתו ניסה לשרוד כמה שהוא יכול. עכשיו הבנת את הטעות שלך ואת מתקנת אותה - דבר שהוא נפלא בפני עצמו - הפסקת לדבריך עם דיאטה את אוכלת בריא ונכון (מה זה האם את בטוחה שזו לא עוד דיאטה?) ואת הולכת אבל הגוף שלך מסרב לרדת במשקל ואני מניחה שאת כועסת עליו על כך. עושה רושם שאת עדיין מנוהלת על ידי מנטליות דיאטתית מה שאומר שמערכת אמונות שלך לא השתנתה באמת ואת פועלת , מפרשת את המציאות ומצפה לתוצאות על פי אמונה זו. מערכת אמונה זו מייצרת השמנה וחשוב מאד ללמוד להיפטר ממנה רק אז תוכלי להתחיל תהליך נכון של חיבור אל הגוף ואכילה מתוך רעב ושובע. מקווה שעזרתי ונתתי חומר למחשבה. לאה יקירתי אנא תתיחסי גם את. בברכה, בלה

09/07/2007 | 16:05 | מאת: 90210

אני אכן אוכלת עפ"י תחושת רעב/ שובע. אני שותה מים כי זה מסדיר לי את היציאות. ושוב הסברתי כי אני עושה הליכות מתוך בחירה זו השעה בה אני מתנתקת מהבית, מהבנות וכו' ויוצאת להיות עם עצמי.

09/07/2007 | 16:09 | מאת: לאה פינטו

הי הי לך. ראשית, הרשי לי לפרגן לך בענק על קבלת החלטה חשובה וחכמה. אך דקה לפני שאכנס לטרנס של כתיבה, אבקש שני דברים: 1. הגדירי לי בבקשה את הביטוי: "אוכלת נכון ובריא"? 2. למה את מתכוונת כשאת כותבת "..למרות שאני מאוד משתדלת..."? מחכה להמשך התכתובת. שלך לאה פינטו

10/07/2007 | 08:20 | מאת: 90210

1. אוכלת נכון ובריא הכוונה לקמח מלא, דגנים מלאים פירות (במתינות), ירקות 2. מאוד משתדלת הכוונה: לא אוכלת חטיפים, במידה ובא לי מתוק לא מתנפלת על מתוקים ומעדיפה פרי טרי ואם הצורך הוא עז (במיוחד לפני מחזור) אז פרי יבש. הורדתי את כמות הנס קפה לבין 3-4 כוסות ביום שבעבר שתתי הרבה יותר. ואוכלת 5-6 ארוחות ביום בוקר צהריים ערב וביניים.

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה