די מיואשת

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

09/05/2007 | 19:13 | מאת: נעמה

לאחר שפניתי לפורום הפרעות אכילה ולא קיבלתי מענה מספק אני פונה אליכן כי אני מאמינה שאולי הגישה היא שונה. אני בת 17 וחצי, גובהי 1.56 משקלי היום הוא 49. סבלתי במשך שנתיים מאנורקסיה בה הגעתי למשקל 42, לא היה לי מחזור באותה תקופה וכמובן כל התופעות הנלוות ל"מחלה" הזו. כיום המחזור חזר ואני מרגישה בריאה בהרבה אבל עדיין הנושא מטריד אותי כי קצת חילוף החומרים שלי על הפנים. אני משתדלת לאכול 3 פעמים ביום, לפעמים ארוחות ביניים, עושה ספורט אירובי/ משקולות פעמיים שלוש בשבוע ועדיין מרגישה שאני צריכה להתאמץ כדי לשמור על המשקל שלא לדבר על לרדת. שאלתי היא האם קצב חילוף החומרים שלי יתאזן מתישהו? האם אני אוכל לרדת איזה 2-3 קילו? מה עלי לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה
09/05/2007 | 19:51 | מאת: בלה אגמון

נעמה היקרה. את לא צריכה לרדת שתים שלוש קילו, משקלך תקין לחלוטין. זה מסר חד וברור מגופך. את לא מצלחה לקבל מסר זה ומנסה לרזות למרות שלגופך זה לא מתאים. עליך להבין , את לא יכולה להחליט עבור גופך כמה עליו לשקול ,אם תנסי תגרמי לעצמך נזק רב כפי שעשית בעבר. גופך הוא לא מכונה שאת יכולה ללחוץ על כפתור ולהחליט בידיוק כמה עליו לשקול. זה לא עובד כך. צר לי לאכזב אותך.נראה שהפרעת אכילה שהייתה לך עדיין מנהלת את התודעה שלך ולא מניחה לך לנהל חיים מספקים ומלאים בלי שתקדישי כל כך הרבה אנרגיה מיותרת לגמרה למשקל ואכילה. מאחלת לך שתצלחי להתגבר על ההפרעה הזו לגמרה ולחיות חיים בריאים ומלאים. מקווה שתשובתי לא מאכזבת אותך , בברכה, בלה

10/05/2007 | 14:49 | מאת: נעמה

תשובתך אכן מאכזבת אותי אבל לא ציפיתי לתשובה שונה. רציתי רק לדעת בעניין קצב חילוף החומרים שלי, האם הוא ישתפר מתישהו? האם יש דרך לזרז אותו קצת ולא לחשוש כל כך מעליה במשקל?

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה