לא מצליחה לרדת-דחוףףףףףףף

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

07/03/2007 | 13:21 | מאת: מיטל

שלום אני אחרי שתי לידות - האחרונה לפני חודשיים מהלידה עצמה ירדתיי 3 ק"ג בלבד עד עכשיו אני מתוסכלת לפי הנתונים שלי : גובה 158 גיל 26 משקל כיום 72 אני צריכה לרדת 20 קג" ולא מצליחה לעשות זאת. אני אוכלת לפי הקשבה לגוף שלי מה שבא לי באותו רגע ובכמויות קטנות. משתדלת לא לאכול מאוחר כלום לא זז...מתוסכלת

07/03/2007 | 13:41 | מאת: בלה אגמון

היי מיטל ראשית מזל טוב. אני שומעת את הלחץ שלך ואת הרצון לחזור מיד למשקל לפני הלידה. כאלו כלום לא קרה לך לגוף שלך ולנפש שלך כאלו הנס המדהים הזה של הבריאה שהתרחש דרך גופך צריך כבר להתקפל כמה שיותר מהר שלא יראו את הסימנים!!!. הגוף שלך הוא בעל קצב משלו לקח לו 9 חודשים לייצר לך ילד למה את רוצה שהוא ירד בקצב שאת מחליטה עבורו? יש לי חדשות בשבילך ,הגוף שלך לא נתון לשליטתך . את כהורה שלו צריכה לתת לו את התנאים הטובים ביותר להיות בריא ומאוזן. להקשיב לצרכים שלו,להזין אותו היטב להפעיל אותו, ולסמוך עליו זה הכי חשוב. כשאת אומרת שאת אוכלת לפי צורכי הגוף שלך אני לא בטוחה למה את מתכוונת והאם ברור לך בכלל איך עושים את זה נכון . הגוף לא נועד להיות בעודף משקל אין לו שום צרוך בקילוגרמים המיותרים האלה. אם תפעלי נכון הוא יחזור לאיזון ואם לא (ולא זה בעקר להיות בלחץ ולעשות דיאטות ) הוא לא ישתף אתך פעולה. אז שוב הרבה מזל טוב ותהני מגידול ילדייך.

07/03/2007 | 14:12 | מאת: מיטל

אני אוכלת לפי צרכי הגוף ז"א שאני אוכלת מה שבא לי באותו רגע משתדלת לא לאכול כשאני לא רעבה ומתאמצת לא לאכול בלילה אבל אני יודעת שאני לא שותה מספיק . אני כבר שנתיים במשקל עודף והגוף עדיין לא התחיל להראות סימנים שהוא רוצה להיפתר מהמשקל העודף. לכן אני כבר לא יודעת מה לעשות אני רק יודעת שאני לא בנוייה לדיאטות למיניהן. אני פשוט לא יכולה לוותר על האוכל.

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה