בטן אחרי לידה

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

10/12/2006 | 23:16 | מאת: מיכל

שלום בלה ולאה אני 4 חודשים לאחר לידה ראשונה. חזרתי למשקלי- כמעט בירידה איטית וטבעית. פשוט אכלתי כרגיל ובריא ואני מניקה. יש לי עודף של 2-3 ק"ג מההריון ונשארה לי בטן ממש בולטת למרות שאני רזה וזה מפריע לי. אני עושה התעמלות לשרירי הבטן אך זה לא עוזר. יש לי יותר תיאבון מפעם (אולי בגלל ההנקה?) אז אני לא יורדת את הק"ג העודפים. שאלותי הן: 1. האם ההנקה קשורה? יש שאומרים שמרזים מההנקה ויש שאומרים שבתקופת ההנקה הגוף קצת כמו בהריון בגלל ההורמונים וכו? 2. מה עושים עם הבטן??אם ההתעמלות לא עוזרת..? יכול להיות שהיא תרד לבד עם הזמן? עברו כבר 4 חודשים!? תודה מראש..

11/12/2006 | 07:18 | מאת: בלה אגמון

שלום מיכל. ראשית מזל טוב. שינית בטן זה גם עניין גנטי . מניסיוני עם הזמן היא חוזרת למצבה לפני הלידה. אל תלחצי !!!ט תסמכי על הגוף שלך תאכלי בריא תתעמלי ותמשיכי להניק. תני לגופך הזדמנות לחזור לאיזון אחרי החוויה המדהימה שהוא עבר. נקודה נוספת - הבטן העניקה לך את המתנה הגדולה ביותר שאי פעם קיבלת או תקבלי בעולם הזה - תודי לה תאהבי אותה זה ממש לא מובן מאליו המתנה הזאת.אל תעבירי אליה אנרגיות שליליות של דחייה וכעס על הגודל שלה,היא גדלה כדי ליצור בית לתינוקך ועכשיו חוזרת לאט לאט לעצמה - סבלנות!!!!

12/12/2006 | 12:06 | מאת: מיכל

בלה שלום תודה תודה....את צודקת במליון אחוז. כנראה שבאמת לא הייתה לי מספיק סבלנות וחשבתי שהבטן תרד כ"כ מהר.. נצטרך לחכות עוד קצת. אני גם חושבת שאת צודקת בזה שאפשר לאהוב את הגוף כמו שהוא ולסמוך עליו שיחזור למצב שלפני ההריון.(אם לא בדיוק אז כמעט..) את כל מה שאמרת ידעתי, אבל כנראה שהייתי צריכה לקבל חיזוק מבחוץ.. אז תודה שוב. מיכל

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה