נגישות
נגישות

מגנזיום האם יש סיכונים בלקחת?

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

21/03/2018 | 18:57 | מאת: חלי

שלום,האם זה מומלץ ובטוח לקחת מגנזיום על בסיס קבוע כתוסף? קראתי שאין סיכוי שאנשים באמת מקבלים את כמות המגנזיום שהגוף צריך ולכן בכלל בלי שאלה צריך ורצוי לקחת אותו. משהוא כמו 300 מיליגרם ביום לנשים. האם זה בטוח?

לקריאה נוספת והעמקה

המלצות גורפות שכוללות את כל האוכלוסייה בעייתיות בעיני. מה הסיבה שאת רוצה לצרוך מגנזיום?

22/03/2018 | 20:47 | מאת: רחלי

ראיתי מלא סרטונים ביוטיוב שיש דיאטנים שמצליחים באופן גורף חוץ מאנשים עם בעיות בעליות לקצת מגנזיום ושזה מינרל שבטוח חסר לכולם בדם ובדיקות דם לא מראות את זה...

בבדיקות דם קשה לראות חוסרים של מינרלים אלא אם הם מאד מאד ירודים. הסיבה לכך היא שהגוף משלים את החוסרים מהמאגרים שיש לנו. אני לא יודעת מה לענות על הסרטונים שראית, אבל המלצות גורפות, כפי שאמרתי לך קודם, הן בעייתיות. אפשר להגיד את אותו הדבר לגבי הרבה מינרלים אחרים , וצריך לזכור שכמות המינרלים שאנחנו זקוקים לה ביום יום קטנה, ולכן אם את אוכלת את כל אבות המזון, ירקות ופירות, קשה לי לראות את הצורך הגורף במינרל ספציפי כמו מגנזיום לעומת מינרל אחר. תסתכלי גם על התשובה לשאלה השנייה שנשאלה לגבי זה, ששונה ממה שאני עונה לך.

22/03/2018 | 23:16 | מאת: ריקי

שלום אני לוקחת כל ערב מגנזיום יש לי התכווצויות בשריר הרגל. האם מחוסר מגנזיום? .לוקחת מגנוקס 520. תוסף מגנזיום לספיגה תוך תאית. אנא תשובתכם. תודה ריקי.

מגנזיום היא תשובה טובה להתכווצויות בשריר הרגל בערב או בשינה. בדרך כלל זה קורה למי שעוסק בספורט, אבל לא בהכרח. ושריר הרגל הוא מקום שכיח להתכוצויות שאת מתארת. מגנזיום הוא מינרל ש"משחרר" את השרירים מכיווץ , ולכן קיבלת המלצה לקחת אותו. אם הוא עוזר לך, תמשיכי. לגבי איזה סוג מגנזיום לקחת, את זה אי אפשר לעשות בפורום.

מנהלי פורום הרזיה ללא דיאטה