עצות בנושא ייבוש החלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 30, לאחר לידה מוקדמת בשבוע 30 עקב מות עובר ורעלת הריון בדרגה הגבוהה ביותר. עקב לחץ דם גבוה לא הותר לי לקבל את הכדורים לייבוש החלב וכעת אני נעזרת בעלי כרוב אך זה גורם לי לכאבים חזקים. האם יש אופציות נוספות? האם לאחר שלחץ הדם שלי מתייצב ניתן יהיה לקבל את הכדורים ?
היי ימית, אני כל כך מצטערת שלמוע על מות העובר. ממש משתתפת בצערך. כדי למנוע ולעזור לייבוש החלב באופן טבעי - תשאבי קצת. זה לא יהיה מספיק לייצור אספקה גדולה של חלב - אבל זה יקל עליך. ושוב- אחרי כמה שעות ואת מרגישה לחץ בחזה שוב לשאוב קצת עד הקלה. הכדורים לא כל כך מומלצים - יש תגובות לוויא לפעמים. אז אם תצליחי לייבש בלעדיהם - אז הרווחת. אם את צריכה עוד עזרה - על תהססי להתקשר - 03-643-9721 כל טוב. אלן