וסת לאחר לידה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר שהדימום של הלידה נגמר נשארו לי מדי פעם כתמים ואז לאחר שבוע בערך גם הם פסקו ושוב החלו להופיע מחדש. השאלה שלי היא האם הדימום של הוסת הראשונה לאחר הלידה דומה לוסת שהייתה לפני ההריון או שיש שינוי? תודה. אגב האם נכון שהתעמלות תחסל את ההנקה? האם מותר להתעמל ( הליכה, אופני כושר )?
לקריאה נוספת והעמקה
היי איילת, לגבי הוסת-זה מאוד אישי ושונה מיולדת ליולדת. אין חוקים לזה. לגבי התעמלות-אין כל בעייה. לא לרוץ מרתון אם את לא בכושר - כי זה בהחלט יכול להשפיע עליך ועל תפוקת החלב - בגלל עייפות יתר - אבל התעמלות במינון המומלץ והגיוני כלל לא פוגע בהנקה. תהני. בברכה אלן