כדורים להפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הטעו אותי במינון הכדורים קבותרים 0.5. ולכן המצב הוא כזה: ילדתי בשישי ב5:00 לקחתי חצי כדור ב- 12:00 . לקחתי עוד חצי כדור ביום למחרת ב-12:00 (24 שעות- כדור אחד). בערב שמתי לב לשדיים מלאים. לקחתי בהמלצת הרופא באותו יום ב-00:00 עוד חצי ונאמר לי לקחת את החצי השני ב12:00 (12 שעות- כדור אחד). בנתיים מתפתח גודש. לא מעוניימת להניק. האם לקחת את חצי הכדור האחרון ב12:00? האם לקחת כדור שלם? (בסה"כ יומיים אחרי הלידה) האם לשאוב כדי להפתר מהחלב? אייך לסיים עם הסאגה הזו?
היי שירז, הדרך הכי טובה להפחית את הגודש היא לשאוב קצת עד הקלה אם שוב תרגישי מלאות שוב לשאוב קצת. כך תרד התפוקה. הכדורים לא תמיד עוזרים למנוע את הגודש. לגבי מינון ונטילת כדורים יש לשאול את הרופא. אני לא הכתובת. רק רופא יכול ליעץ לך בעניין תרופות. בהצלחה אלן