האם ההנקה אבודה?

דיון מתוך פורום  הנקה

14/02/2013 | 23:53 | מאת: מלי

שלום, בני בן 7 חודשים חלה השבוע בווירוס, ומאז לא מסכים לינוק. ניסיתי תנוחות שונות, חושך, חיבוקים - הוא רק מסב את ראשו מהשד וצורח ואפילו לא מנסה. הבדיקות לא מראות שום דבר חריג חוץ מהווירוס (גרון, אוזניים, חניכיים...). בלית ברירה ובגלל שהיה על סף התייבשות, אנחנו נותנים לו חלב שאוב ומים בבקבוק ובכפית, והוא הולך ומתרגל לבקבוק ועדיין לא מוכן אפילו לנסות הנקה. כבר עברו 4 ימים ואני ממשיכה לנסות, אבל נראה לי שזה אבוד אחרי שהוא "גילה" את הבקבוק ומאד עצוב לי. יש איזו דרך "לשכנע" אותו לחזור לינוק?

לקריאה נוספת והעמקה
17/02/2013 | 12:32 | מאת: עדי יותם

אוי, כמה מצער :-( כדאי להמשיך ולנסות אך לא כשהוא רעב אלא אחרי חצי כמות מהבקבוק, למשל, או כשישנוני (לנסות להעיר עם הנקה כשהוא עדיין ישן), או באמבטיה משותפת. הכי חשוב לא להיכנס למלחמות ורק כשהוא רגוע ובמצב רוח טוב - לנסות. כדאי גם את החלב השאוב לתת בכפית או בטפטפת/מזרק ולא בבקבוק. הכי חשוב לשמור על הייצור, כדי שכשיסכים לחזור לינוק, יהיה עדיין שפע חלב.בהצלחה!

17/02/2013 | 17:11 | מאת: מלי

תודה רבה עדי! בינתיים נאלצנו להגיע למיון שם נתנו למסכן אינפוזיות , כי גם בבקבוק / כפית / מזרק הוא בקושי אכל. ובבוקר שאחרי האינפוזיות הוא התחזק - ופתאום רצה לינוק, אחרי שבוע שלא ינק, ומאז הוא יונק כרגיל!:) עכשיו יש לי בעיה חדשה... הכמות שלי מאד התמעטה במהלך שבוע שלם שבו לא הנקתי ורק שאבתי כ- 4 פעמים ביום. אני רואה ומרגישה שהחזה התכווץ משמעותית, והתינוק יונק עכשיו המון זמן ברצף עד שהוא נרגע, ומאד מהר בוכה שוב. איך אפשר להחזיר את המצב לקדמותו? האם חייבים לשאוב במקביל? היה לי מאד מאד קשה עם השאיבות. תודה!

מנהל פורום הנקה