הנקה מצד אחד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לגבי תינוק בן 9 חודשים שיונק משד אחד. מתחילת ההנקה היתה לו עדיפות לשד שמאל אבל איכשהוא הצלחתי לשמר את ההנקה משני הצדדים. לאחרונה מסרב ובוכה כשאני מציעה לו את השד "הבעייתי" ונאלצתי לסיים את ההנקה בצד זה . כעת מניקה רק מצד אחד האם אפשרי לאורך זמן? כמובן שאני חשה בחוסר שימטריה בין השדיים אך מלבד זאת יש השפעה על ההנקה ?
היי דולי, אין כל בעייה להמשיך להיניק מצד אחד כמו שאת אומרת זה רק בעייה שחוסר סימטריה. אבל מלבד זה - אין בעייה. השד ייצור בדיוק כמה שהתינוק צריך. הרי כל אישה יכולה להיניק גם תאומים ואפילו שלישייה אז אין בעייה להיניק תינוק אחד עם שד אחד. בברכה אלן