כאבים בפטמות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מניקה את בתי בת ארבעה וחצי חודשים הנקה מלאה.מזה מספר ימים יש לי כאבים חזקים בפטמות ( גם כשאני לא מניקה, ולובשת חזיה לדוגמא) עיקר הכאב הפטמה השמאלית, ומיותר שבזמן הנקה הכאבים בלתי נסבלים, מה שגורם להיות מתוחה לפחות בדקות הראשונות של ההנקה. מה אפשר לעשות עם להקל על כאבים אלו? ניסיתי את משחת לנסינו אבל היא לא היתה אפקטיבית תודה והמשך יום טוב קארין
היי קארין, אם הכל היה תקין עד עכשיו ופתאום יש כאבים - זה יכול להיות אחת משתי סיבות - או שהיא מתחילה לנשוך, והתנוחה לא גורם לכך שהיא לא יכולה למשוך את הפיטמה אחורה. כמו בראשית ההנקה יש להצמיד אותה טוב טוב. סיבה שנייה יכולה להיות שיש לה פטרייה בפה. אם יש שכבה לבנה על לשונה - אז יתכן ויש פטרייה. מהיא מציקה - במיוחד לתינוקת ולכן היא תינק קצת אחרת - שיכול לשפשף את הפיטמה וגם יש סיכוי שהפטרייה עברה לפיטמות שלך. יש להסתכל לראות אם יש לה לבן על הלשון אחורה לקראת הגרון - לפני שאת מאכילה אותה.אחרת זה יכול להיות שאריות חלב ולא פטרייה. שארית חלב יורדת עם גירוד קל. אם את רואה שזו באמת פטרייה יש לפנות לרופא על מנת לקבל טיפול. הטיפול חייב להיות בו זמנית בפה של התינוקת ובפיטמות בברכה אלן