דיאטה ללא סוכר וגלוטן בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי לפני שלושה חודשים ואני מניקה באופן מלא. אני מעוניינת להתחיל דיאטה ללא סוכר וגלוטן אך חוששת שמא התינוק לא יקבל את הדרוש לו באם לא אוכל פחמימות וסוכרים. האם ניתן לעשות דיאטה כזו בהנקה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל, אפשר לעשות כל דיאטה מבוקרת שדואגת לספק את כל אבות המזון. זה לא חייב להיות פחממות וגלוטן. לא נראה לי שיש בעייה כאן כי לרוב החלב נוצר ללא הרבה קשר למה שאת אוכלת. יש בעייה רק אם מונעים מהגוף את הויטמינים החיוניים לגוף כמו קומפלקס B - שיש בבשר. בברכה אלן