תינוקת לא רגועה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת4 שבועות יונקת בלבד, עולה במשקל. ביומיים האחרונים לא רגועה בכלל. כל היום מחוברת לשד לא משחררת אותו ואז נראה שהוא ממש מרוקן ואין עוד מה לתת לה. אם היא נרדמת זה רק על הידיים וברגע ששמים במיטה מתעוררת בצעקות. אני כבר על ממש סף יאוש לתת לה תוספת. יש לי עוד שלושה ילדים בבית הקטן בן 3 ואני לא מספיקה לעשות כלום. אפילו לא לאכול שלא נדבר על לנוח. אני לא יכולה לבקש כל ביום מאמא שלי שתהיה אצלי HELP
היי לי, לא קל להיות אימא ל-4 ילדים!! אבל קחי בחשבון שתינוק חדש דורש מה שהאחרים יכולים לעשות לבד - גם בן 3. אז הוא לא לוקח בחשבון שיש עוד ילדים. את עדיין בגדר של "משכב לידה" ולא אמורה להספיק המון דברים עדיין. אז כן אפשר להעזר באימא אחרת זה יכול לפגוע בתפוקה והחלב. 4 שבועות זה גיל שעדיין מאוד צמודים. זה לא דבר חריג. תוספת זו לא פתרון. אין בעייה של כמות החלב - אולי רק התדירות ההאכלות. תינוקות אמורים לאכול מעט ולעיתים קרובות. אפשר לשאוב ולתת בקבוק חלב אם - כדי לא להרוס את התפוקה אבל בכל זאת לתת קצת מנוחה כי מבקבוקים אוכלים פי כמה ובמחצית הזמן - דבר שהוא לא הכי בריא לתינוק אבל לפעמים עושה את העבודה. זה רק ענין של זמן. סבלנות. בברכה אלן