בכי מטורף בערב וקשיים בהרדמות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תינוקת בת -כמעט -4 חודשים במהלך היום ניזונה מהנקה בלבד במשך היום נרדמת בדכ בקלות לאחר נדנוד עגלה או על הידים או כמובן עם השד בפה. ללא מוצץ ללא בקבוק אבל בכול ערב הההרדמה הופכת סיוט והנסיונות להשכיב אותה לישון מלווים בצרחות ובכי מתמשך היינו אצל רופאה שלא איבחנה משהו מיוחד האם היא רעבה האם עדיין בגיל זה יש גזים או שאוליי צמיחת שיניים מוקדמת .?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום הילה, אם הבכי רק מסביב לשינה אז אולי היא פשוט לא רוצה ולא מוכנה לישון? תנסי לעשות משהו אחר איתה - עד שהיא תרדם. אין להכריח תינוק לישון כי אנחנו חושבים שזה הזמן לישון. אולי הזמן שלכם אבל לא שלה? אלן