הנקה מיד אחרי לידה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, רציתי לדעת מהו הרגע הראשון בו ניתן להניק (לנסות להניק) מיד אחרי לידה רגילה? תודה
היי גילה, הכל תלוי באיך הלידה תעבור. עם או בלי אפידורל - קיסרי וכו'. אם את מתכוונת ללידה "רגילה" או טבעית זה אומר שהתינוק יהיה יותר מוכן לינוק כי כל התערבות אחרת כולל אפידורל משפיע על התינוק. צריכים לראות ולהסתכל בתינוק. הוא יראה סימנים ראשונים - כששמים אותו על הבטן לאחר הלידה. הוא יתחיל לרחרח ולזחול כדי להגיע אל השד והפיטמה. אפשר לעזור לו טיפה אבל אם משכך או אפידורל יש סיכוי שלא ישתף פעולה. אומרים שהרגעים האלה של ערנות מתרחשים תוך שעתיים מהלידה. צריכים גם לדאוג שתהיי איתו ולא יקחו אותו לכל מידי בדיקות וכו'. בכל בית יולדות יש להם מדיניות אחרת. את צריכה לשאול אותם מה המדיניות - בהצלחה אלן