תינוקת שמסרת לינוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום התינוקת שלי בת 4.5 חודשים בימים האחרונים לא מוכנה לינוק. בהתחלה כל פעם כשהורדתי אותה לתנוחה של הנקה התחילה לצרוח , אתמול חזרה לינוק אבל אוכלת 2-3 דקות וזהו. אציין כי השבוע התחילה לקחת מוצץ והתחילה טעיממות לפני שבועיים. מה עושים???
היי קרן, אין כל הוכחה מדעית לתת מוצקים כבר בגיל הזה. נהפוך הוא - יש יותר הוכחות שכדאי לחכות. ההמלצות של משרד הבריאות לא תואמות לאלה של ארגון הבריאות העולמי שהם מובילים בעולם לגבי ההמלצות. יש עוד סיבות - חולי, העדפת בקבוקים, פטרייה בפה - (שכבה לבנה) אם יש כדאי לקבל טיפול מהרופא שאמור להיות גם בפה של התינוקת וגם אצלך בפיטמות. אם זה לא זה אז כדאי ללכת ליעוץ כי רק ב-4 עיניים (6 בעצם) אפשר לראות באמת מה קורה. בברכה אלן