הנקה וכאב בלסת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני כחודש וחצי לאחר הלידה יש לי כאבים עדינים מתחת לעצמות הלחיים, בצידי הלסת ותחושת לחץ בשיניים התוחנות שמתי לב שיש קשר להנקה והכאב מתעצם בזמן ההנקה ידוע לך משהו על כך?
שלום רב אנני מכירה תופעה כזאת. בברכה אלן
הי, אני 3 שבועות אחרי לידה ובשבועיים הראשונים גם סבלתי מאד מכאבים בלסת. לא שמתי לב שזה סביב ההנקה... לדעתי זה היה כתוצאה ממתח מודחק סביב כל הלידה...אולי גם ההנקה... ניסיתי דמיון מודרך ולא ככ הלך לי. מה שכן עזר זה טיפול קצר שחברה עשתה לי בעיסוי רקמות עמוק והרפיה. ממש השתפר עד שנעלם כעבור יומיים בערך. שווה לנסות משהו בסגנון. הרבה בריאות!