פטריה בפיטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשני צידיי הפטמות יש לי ממש סדק, כואב לי מאוד בזמן ההנקה וגם במהלך היום, כאשר אינני מניקה, אני לא יודעת אם זו פיטריה או לא, לאיזה רופא צריך לגשת בעניין? רופא משפחה, רופא נשים? האם יש "תרופת סבתא" שאפשר לטפל באופן עצמאי בבית, מבלי לגשת לרופא? מה המשחות שמשתמשים בהם במקרה של פיטריה תודה מראש
היי עדי, לא רואים תמיד שיש פטרייה בפיטמות ובוודאי סדקים הם לא סימן לפיטרייה. סדקים מראים תנוחה לקוייה. כל המשחות שבעולם לא יעזרו אם לא תתפלי במקור הבעייה. הצמדות ואחיזה נכונה הן אלמנטאים לריפוי הפצעים. זה תוכלי ללמוד אצל יועצת הנקה מוסמכת IBCLC. זה ממש לא עניין רפואי. גם אין פיטרייה בפיטמות אם אין פטרייה בפה של התינוק. בברכה אלן