תחושת צריבה וכאב בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. ברצוני לדעת אם תחושת צריבה וכאב בשד לאחר ההנקה ובזמן ההנקה יוכל להעיד על פיטריה? ואם כן לאיזה רופא צריך לפנות לטיפול. מכון שפי התינוק לא נראה כלום. בנוסף לכך כמה זמן יוכל להחזיק חלב שאוב?
היי סיגלית, לא נשמע לי כפטרייה. יותר בעיית תנוחות. משהו לא בדיוק נכון באיך שאת יושבת - נתמכת וכו'. אפשר להגיד לרוב שאין פטרייה בפיטמה או שד בלי שיש לתינוק פטרייה בפה. רופא ילדים יכול לראות אם אכן יש אם הוא יסתכל טוב לקראת הגרון. גם את יכולה לראות אם יש או אין. שכבה לבנה על לשונו אחורנית - לא על הקצה. וזה עוד לפני שאוכל - לוודא שזה לא שארית חלב. חלב שאוב יכול להחזיק מספר ימים במקרר, מספר שעות בחוץ - כמובן תלוי בטמפרטורה בחדר. אין תשובה חד משמעית. בברכה אלן