עייפות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני מניקה כחודש.ואני שותה תוספת של כדורי חילבה.האם החילבה עוזרת לי גם לכח פיזי? האם מומלץ כדורי ברזל לעייפות?אני חשה חולשה וחוסר כח טוטאלית. תודה ברבה
שלום לך חולשה ועייפות לא קשורות להנקה. התקופה אחרי הלידה היא נחשבת כקשה במיוחד כי הגוף עובר מעין טראומה. בגלל זה יש את "משכב הלידה" ש-6 שבועות את לא אמורה לעשות כלום אלא להתאושש מהלידה. המלצה ראשונה - לנוח ולדאוג לתינוק החדש אפילו מהמיטה. הם בגיל הזה לא צריכים כלום חוץ מקרבת האם - חום גוף ואוכל. דווקא ההנקה עוזרת לנו לנוח בלי העבודה הכרוכה במתן בקבוקים. בכל אופן אני לא רופאה כך שאני לא יכולה אפילו להמליץ על תוספים לעזור לך. כדאי לפנות לרופא המטפל על מנת לקבל יעוץ . בברכה אלן