שריפת קלוריות והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי לדעת כמה קלוריות (בערך..) שורפים ביום- בהנקה מלאה. (הנקה של 7 פעמים ביום ובד"כ עוד הרבה בלילה...) זה נכון שהתיאבון יכול לעלות בגלל ההנקה? הרי מוציאים הרבה אנרגיה... תודה מראש..
היי מיכל נכון ששורפים כ-500-700 קלוריות יותר ביום מההנקה. יש אימהות שמאוד רעבות כל הזמן ויש שעליהן זה בכלל לא משפיע. הכל עניין מאוד אישי וכולנו שונות זו לזו. אם אוכלים בהגיון ללא הגזמה בחטיפים ודואגים שיש חטיפים בריאים בסביבה במקום דברים חסרי ערך תזונתי אז אפשר לחזור לגזרה בכיף וזריזות. כמובן שגם אפשר להשמין ולאבד שליטה! בברכה אלן
לא מפחדת להשמין כי אני אוכלת מאד בריא וטבעי ואני רזה. פשוט יש לי תיאבון מוגבר מאד, כמו בהריון בערך...וכנראה שזה בסדר...