הריון בגיל מבוגר
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 42.5, אמא לשני ילדים מתבגרים. לפני שנתיים חוויתי מות עובר בשבוע 22, לאחר בדיקת מי שפיר. (ככל הנראה בגלל הבדיקה). האובדן הסתיים בניתוח קיסרי (מס. 3). תוצאות הבדיקה היו תקינות !! כנראה בהריון. לפני שנה הסתיים הריון לא תקין בהפלה . (עקב לקיחת אנטיביוטיקה אסורה בגלל אי ידיעה על ההריון). האם יש סיכויים להריון תקין למרות הגיל ? האם כדאי להשאיר את ההריון, למרות הניתוחים הקיסריים ?
יש סכוי להריון תקין. לא ראיתי בכל מה שכתבת, סיבה משמעותית להרוג את העובר שבבטנך. חשוב שתהיי במהלך ההריון במעקב קפדני. ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב ויעוץ הריונות בסכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, תל אביב, 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, "שיבא" תל השומר