פריחה בהריון, שבוע 34+5
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני 3 ימים הופיעה לי פריחה על הבטן והגב, מגרדת מעט. רופא עור הפנה אותי לבדיקות דם וירולוגיות ומלחי מרה. עדיין אין תוצאות. *אמר שלא נראה כמו puppp. לא שיניתי משהו במזון, בכביסה, בבגדים... לא לקחתי תרופות. כן נחשפתי לצבע לפני 5 ימים. הוא רשם לי לורסטין למקרה שהגרד מחמיר. בינתיים הגרד לא החמיר אבל הפריחה התפשטה וכעת מכסה את כל הבטן, שטח נרחב בגב ומתחילה להופיע גם בירכיים. האם להשתמש בתרופה? האם היא בטוחה בהריון? ומה הסיכונים? *אני נמצאת במעקב בגלל ריבוי קל של מי שפיר (AFI22-25) תודה
חכי לתוצאות, מלחי מרה גבוהים בדרך כלל גורמים לגרד ללא פריחה אבל הכל יכול להיות, נסי להיזכר אם היה חום שלשולים אן תסמינים אחרים לאחרונה ותמתיני לתוצאות בכל מקאה יראו שם מה זה אם זה וירוס