עזרה עצמית להתמודדות עם לחץ ודכדוך

דיון מתוך פורום  התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה

21/05/2016 | 11:03 | מאת: רינת

שלום.שמי רינת אני אחרי גיל 40 לפני כמה חודשים חוויתי אובדן של חברה טובה שנפטרה מדום לב,בנוסף פוטרתי מעבודתי וכיום אני מובטלת ומאז שזה קרה אני מרגישה שאני קמה כל בוקר עם דכדוך ולחץ נפשי.אני כרגע מחפשת לעזור לעצמי לבד מכיוון שהייתי בטיפול ומטעמים אישיים אני לא ממשיכה בטיפול.הייתי שמחה עם תוכל לתת לי טיפ או לייעץ לי כעזרה עצמית בינתיים איך אפשר להתמודד עם זה לא יעזור אני אתחיל לחפש טיפול עוד פעם.אבל כרגע אשמח טיפ לעזרה עצמית.אני מאוד מודה לך זה מאוד חשוב לי ושבת נפלאה שתהיה לך.

לקריאה נוספת והעמקה

רינת אמנם חונכנו להשתדל ולהתמודד עם קשיים ומצוקות לבד. אלא, שחשוב לדעת שיש קשיים ומצוקות עימן חשוב להתמודד, אך לא לבד !! אדרבא, חשוב לדעת ולהיות מסוגל לחפש ולקבל עזרה מקצועית מתאימה. בלעדיה המצב עלול להחמיר. מהתוכן של פנייתך נראה שמצוקתך משמעותית ואפילו עזרה מקצועית לא הועילה לך. אך גם אם טיפול מסוים לא הועיל אין זה אומר שטיפול אחר לא יכול לעזור. בכל מקרה כ"עזרה ראשונה" (ולטא כחלופה לטיפול!), את יכולה לנסות ולהסתייע ב"טיפים לגולשים" שכתבתי לטובת הגולשים באתר ומופיע במחתית עמוד צד מימין ובמיוחד באתר המעולה של ד"ר ברוך אליצור. (חפשי ב"גוגל").

22/05/2016 | 14:14 | מאת: רינת

שבוע נפלא.

28/05/2016 | 02:26 | מאת: עידן

היי רינת, הצטערתי לקרוא את ההודעה שלך. מקווה שתצליחי להתמודד עם האובדן של החברה הטובה ולעבור את התקופה של האבטלה. תהיי חזקה, זו תקופה קשה בחיים אבל זה יעבור ואת חייבת לצאת מהעצב ולצעוד לעתיד טוב יותר. החיים נפלאים וצריך להרפות מהדברים העצובים ומהעבר. זה לא תורם בשום דבר כלל. מה שהיה היה. מאחל לך שתצליחי להיות חזקה ולעבור את התקופה הזאת בקלות - ולצמוח ממנה. חיבוקים! עידן

מנהל פורום התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה