חרדה ממושכת

דיון מתוך פורום  התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה

23/07/2015 | 23:34 | מאת: אנונימי

היי, לפני כשלושה חודשים עברתי אירוע של חור בריאה באופן ספונטני לאחר מכן התחיל עניין החרדות . מאוד קשה, סיפטומים פייזים קשים מאוד . כמו לחץ בידיים, דקירות בראש, פרפרים בבטן, תחושה תמידית של מחנק בגרון, כאבי ראש, רעד ממושך, דפיקות לב מהירות ודקירות בחזה .. הוצע לי לקחת ציפרלקס דרך הפסיכאטר ואני ממש מפחד לקחת מפחד שאין דרך חזרה, האם כדאי לי לקחת ? בנוסף התחילו לי מין טיקים בצוואר ותנועות מהירות בגוף אני ממש מפחד שאני עומד להשתגע ...

לקריאה נוספת והעמקה

ל-אנונימי אם פסיכיאטר המליץ לך על טיפול תרופתי ב-ציפרלקס, כדאי שתיקח את הכדורים. קרוב לוודאי שזה יעזור לך ובכל מקרה כדורים אילו אינם ממכרים ו"הדרך פנויה תמיד להפסקה וחזרה", ללא שום סיבוכים. יחד עם זאת, לא הייתי מסתפק בשום פנים ואופן בטיפול התרופתי אלא פונה גם לקבלת טיפול פסיכולוגי מתאים. אם במסגרת קופת חולים ואם באופן פרטי.

26/07/2015 | 14:02 | מאת: אנונימי

היי דר התחלתי טיפול התנהגותי קוגנטיבי, האם אפשר להתחיל בחצי כדור בבוקר ? ומה בדיוק הכדור יעשה לי ? תודה!

לאנונימי ניתן וזה די שכיח הצרוף של טיפול פסיכולוגי וטיפול תרופתי, אך אנו כפסיכולוגים לא עוסקים במתן כדורים וטיפול תרופתי.

26/07/2015 | 15:32 | מאת: אנונימי

האם אפשר להשתגע מחרדה ? אני ממד מפחד שאני יתחיל לעשות תנועות של משוגע ...

לאנונימי חרדה כשלעצמה אינה גורמת בד"כ ל"שגעון". היא מהווה סימן וביטוי למצוקה נפשית. לרוב מתונה ושכיחה ולעיתים נדירות יותר, למצוקה משמעותית וחמורה. בכל מקרה מומלץ לפנות לפסיכולוג קליני או פסיכיאטר לקבלת סיוע מקצועי אינטנסיבי.

מנהל פורום התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה