חרדה

דיון מתוך פורום  התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה

20/07/2015 | 23:59 | מאת: אלמונית

שלום אני בת 23, מאז שאני זוכרת את עצמי אני מפחדת נורא ממחלות קשות, ברמה של לשקוע בדיכאון ולהיות בטוחה שאני עומדת למות, אני פונה לפורום הזה כדי קצת להקל על המשפחה שלי שאני מפילה עליהם את הפחדים שלי ובהרבה מקרים מצליחה לגרום לבהלה רצינית בקרב ההורים, לאחרונה אני נמצאת בבדיקות בגלל בלוטות לימפה מוגדלות בכל הגוף, עברתי את השלב של הביופסיה ושל צילומים ושל בדיקות נוספות והכל יצא תקין, הרופאים מנסים להרגיע אותי ונתנו לי כדורי הרגעה, אבל אני... אני עדיין בטוחה שיש לי מחלה נוראית וקשה, בתקופה הזו של חודש אני כבר יודעת הכל על לימפומה ועל רוב הסוגים וגם על מחלות סרטן אחרות שאני מחפשת באינטרנט כדי לשלול סימפטומים, אני במצוקה נפשית קשה, סובלת מסיוטים, מהתקפי בכי והתקפי זעם, לאחרונה... וזו הסיבה שאני מתייעצת פה, אני מרגישה שאני ממש מאבדת את הטעם של החיים, אני כל הזמן בפחד ומתח, זה לא מקל עלי גם אם אני מקבלת תוצאות טובות של בדיקות מכיוון שהראש המעוות שלי חושב שזה אולי טעות או שאולי לא בדקו אותי טוב, אני לא יודעת למי לפנות, כדורי ההרגעה נגד חרדות שנתנו לי vaben? לא עוזרים לי אלה גורמים לי לירידה חזקה במצב רוח שגם ככה אין לי, אני מפחדת שנוצרה לי בעיה כרונית של חרדה ואני מפחדת מזה כי יש לי עבר של סכיזופרניה אצל אחות של אמא ואצל אבא שלי מאניה דיפרסיה, אני לא יודעת מה לעשות...הפחד הוא מאוד ספציפי לבעיות בריאות.. אני אבודה.

לקריאה נוספת והעמקה

לאלמונית אני מבין ומצר על הרגשתך, אך את ממש לא אבודה !! יש דרכים וכלים טיפוליים פסיכולוגיים כדי להקל ואפילו לפתור מצוקתך. לא רק עם כדורים, אלא על ידי פנייה לקבלת טיפול פסיכולוגי מתאים, אצל פסיכולוג קליני !! זה יכול להיעשות במסגרת קופת החולים אליה את שייכת, או באופן פרטי. חשוב שתפני לטיפול פסיכולוגי בהקדם, כדי לשפר את איכות חייך ולמנוע ממך סבל מיותר. בשולי העניין, חששך מ"הרקע הגנטי" של תחלואה נפשית במשפחתך, מוקצן ןמוגזם. גם כשמדובר בהשפעה גנטית אפשרית, ההסתברות הממשית לכך קטנה בדרך כלל ואל לך לחשוש בעניין.

30/07/2015 | 03:44 | מאת: אלמונית

תודה על התגובה... היא הייתה נורא חשובה לי, רופאי במשפחה שטיפלו בי התייחסו לבעיה שלי ברמה מאוד מזלזלת, רשמו לי כדורים שלא עזרו ואמרו לי דברים כמו " תתעסקי בלחפש בגדים יפים באינטרנט במקום מחלות", אני אפנה כבר מחר לקבוע תור לפסיכולוג, מקווה שזה באמת יעזור לי , אם לא אמות ממחלה קשה עד אז;)

מנהל פורום התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה