כאב בעין שאינו מוסבר

דיון מתוך פורום  התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה

05/02/2019 | 17:48 | מאת: לי

היי דוקטור. כבר כחמישה חודשים שהיני סובלת מכאב מאחורי עין ימין. לאחרונה אובחן אצלי סינוסיטיס ולאחר טיפול אנטיביוטי הוא חלף (לפי ממצאי צילום סי טי של הסינוסים) אך הכאב עדיין נשאר. הכאב התחיל עוד שלפני שהתגלה הסינוסיטיס. אני במעקבים אצל רופא עיניים, אף אוזן גרון וגם נוירולוג וכרגע אין ממש כיוון להמשך ומה עוד לבדוק כיוון שהם לא מוצאים הסבר לכאב. רציתי לשאול האם לחץ יכול לגרום לכאב הזה שאינו עובר? והאם הוא יכול לגרום לאלרגיות? (כי פתאום הופיעו לי אלרגיות בעיניים). בנוסף, האם יש לך אולי מושג לאיזה כיוון של בדיקות או טיפולים לפנות? הרופאים לא נותנים לי מענה, אלא רק להישאר במעקב ואין שום הסבר לכאב.

לקריאה נוספת והעמקה

לי אני לא רופא אלא ד"ר לפסיכולוגיה. כך שאני לא יודע ולא יכול להתיחס לשאלותייך בעניין הבדיקות שאת עוברת וכיוונן. אני כן יכול לתמוך בהחלטתך הנבונה וההכרחית, לבדוק תחילה, האם יש רקע או סיבה רפואית לכאב שאת סובלת ממנו. לחץ ומתח יכולים באופן כללי לגרום או להעצים סימפטומים וכאבים גופניים שונים, אם כי הסימפטום שאת מתארת, פחות שכיח להערכתי. ד"ר מאיר נעמן > 054-754-9898

06/02/2019 | 09:22 | מאת: לי

תודה על המענה :) אבדוק את עניין האלרגיות, אך בנוסף אטפל מבחינה פסיכולוגית. אני חושבת שעניין הכאב אולי נגרם מלחץ כי הרופאים לא מבינים את מקור הכאב.

לי בהצלחה, את מוזמנת לעדכן.

מנהל פורום התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה