טיפול לא איכותי

דיון מתוך פורום  רפואת שיניים

25/01/2008 | 07:47 | מאת: חנה

אבי נזקק לגשר על שיניו, במקום שבו היה גשר ישן שנשבר. רופא במרפאת שיניים של מאוחדת, הכין לו גשר והדביק אותו. מזה מספר שבועות, אבי לא מרגיש נוח עם הגשר. בכל פעם שמגיע לרופא, הרופא טוען שהגשר בסדר, משייף את שיניו הבריאות כדי להתאים את הגשר. הרופא לא מוכן לתקן את עבודתו ונותן לאבי הרגשה שהוא לא בסדר. מה ניתן לעשות במקרה כזה ? למי ניתן לפנות ? האם יש סמכות גבוהה יותר שיכולה לבדוק את הגשר ?

26/01/2008 | 10:08 | מאת: ד"ר גרינבאום

זכותו של אבא שלך להתלונן על עבודה לא מדוייקת ולא נוחה בפיו ועל הרופא מוטל לבדוק ולהתאים את הגשר החדש בפיו עד לקבלת תוצאה נוחה יותר .אין מקקום לעניות דעתי לתת לו הרגשה שהוא לטא בסדר וכל נסיון כזה מצד הרופא המטפל בקופה שלו איננו הולם רופא שיניים . אם נתקלתם בבעיה עם רופא השיניים שלו אין מנוס מלפנות למנהלי הקופה בתלונה או קובלנה ולדרוש שיטופל על ידי אותו רופא או אחר בהקדם עד לקבלת שיפור ניכר בתחושת אבא .אם דוחים אתכם בלך ושוב פנו לאגף לרפואת השן במשרד הבריאות או לרופא השיניים ה מחוזי בלשכה הקרובה למקום מגורייךוהוא יפקח על השלמת הטיפול באבא לשביעות רצונו .

מנהל פורום רפואת שיניים