"הי לה"

דיון מתוך פורום  חרדות מהריון ולידה - תמיכה

12/11/2009 | 21:42 | מאת: הילה

קה ריון שלום צביה , שמי הילה והלוואי ויכולתי לטפל בעצמי ...איזה פרדוקס ?! חייתי כ32 שנה עם חרדות שבאו ליידי בחוסר יציבות,דפיקות לב וכו' וכו' המחשבה על הריון ולידה היו בגדר אוטפיה בלבד . עד שלקחתי את עצמי בידיים ובאמצעות רופא נירולוג קיבלתי "סרוקס" אחרי שנתיים התחתנתי ואחרי שנה וחצי של נישואין , הבעל התחיל לנדנד להגדלת המשפחה, התחלנו בטיפולי פוריות (עקב בעיה של בעלי) ובימים אלה ממש לאחר הזרעה שניה התבשרתי הריון. לצערי נאלצתי להפסיק את הסרוקסט בהדרגה. מיותר לציין את ההשלכות של הגוף לאחר גמילתו מהכדור ובנוסף את התחושות הנלוות לתחילת הריון, יחד זה עירבול של סיוט בחילות, רעד , זרמים בראש ובכי בלי הפסקה.השבוע לאחר בדיקת US נאמר לי שלא נשמע דופק עוברי, אך, ייתכן וזה שלב מוקדם ועליי לחזור בעוד שבועיים. עוד שבועיים רמת החרדה שלי תחסל כל חלקה טובה שעוד יש לי ... מה אני עושה? עליי לציין שהדר' רשם לי "נרבן דרג'ה", אני בספק אם זה מה שיהפוך אותי לחזקה , אמיצה ומוכנה .

לקריאה נוספת והעמקה
13/11/2009 | 06:44 | מאת: צביה רן

מה שנותר לך לעשות זה ללכת לטיפול קוגניטיבי או אחר, שירד לשורש המקום בו נוצרו החרדות שלך. זה יכול להיות פסיכולוג, מטפל בדמיון מודרך, NLP ועוד, או מטפל בתהליך "המסע", כמוני. אני מזמינה אותך להכנס לאתר שלי ולקרא שם קצת, ואם תרצי לדבר אתי את מוזמנת. כל טוב ושבת שלום, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369

13/11/2009 | 09:29 | מאת: הילה

ראשית אני מודה לך על התייחסותך. כן בהחלט אשמח להעזר בך ! בכל מקרה הייתי רוצה להוסיף נק' ציון דרך ... 1.אמא העבירה לי ב"תורשה" את החרדות (למרות שהיא עצמה ילדה שתיי בנות בריאות טפו טפו טפו) 2.טופלתי בשיחות אצל דר' נועה ברק (מתמחה לחרדות)והיא זו שפסקה ואמרה שאני בנויה לסרוקסט וחבל על הזמן של השיחות. 3.במקביל לסרוקסט המליץ לי הנירולוג על טיפול משלים,ועשיתי חצי שנה היפנוזה ע"י דר' נבון, עזר לי אך במקביל לסרוקסט . יש טיפול שתמליצי עליו בעבורי ? אני רואה שהקידומת שלך 08 , את נמצאת גם במרכז ? שוב מברכת אותך על פועלך ומודה !

מנהל פורום חרדות מהריון ולידה - תמיכה