רע לי בתור אמא

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

01/01/2014 | 11:02 | מאת: אמאלה

פגעתי בעצמי ובילדים שליובבעלי בכל הצורת חיים שלהם. קשה לי לראות איך דפקתי את החיים שלי ושל הילדים שלי. איך בן אדם יכול לעולל זאת לעצמו או שזה עונש מלמעלה? הזמן דוחק ואני מבזבזת אותו במחשבות שליליות והרס הרס. אין מקום לטוב אצלי לצערי. עוד מעט צהריים ואפילו לארוחת צהריים אני לא דואגת. אני לא אוכלת ולא מכינה בגדים נקיים כאילו אני באבל על החיים למרות שאני אמא לשני ילדים שעברתי דרך ארוכה להביאם. האם אתה מכיר סיטואציה כזו ואם כן כיצד נחלצים אם בכלל? כולם צוחקים עליי ושמחים בנפילה שלי ושל המשפחה שלהם בשבילהם זה תענוג לראות איך הכבוד העצמי שלנו נרמס. איך אני נתתי לדבר כזה לקרות איך?????????????????????????????

שלום לך אמאלה, כאשר אנחנו במצב רוח לא טוב, הכל נראה גרוע. אני לא בטוח שהדברים הם כפי שאת מתארת אותם. בכל מקרה, נראה לי שאת עצובה ואני ממליץ לך ללכת לפגוש פסיכולוג קליני או פסיכולוגית קלינית. מה דעתך? אהוד גלבוע

04/01/2014 | 16:43 | מאת: יעל

את מאוד עצובה ויש לך מחשבות שליליות הרסניות שאני בטוחה שפוגעות גם בילדים שלך בדרך זו או אחרת. תפני לעזרה בהקדם חבל על כל יום שעובר לך ככה ובעיקר חבל על ילדים שאמא שלהם עצובה. אני לא רופאה אבל גם אני אמא ואני מבינה ממה שכתבת שאת במצב לא טוב אנא טפלי בעצמך.בהצלחה!

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות