בעייה עם הבן

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

17/06/2013 | 22:36 | מאת: רוני

אני גרושה פלוס שניים גדולים בני 22 ו14 . יש לי בעייה עם הבן הצעיר .אני עומדת לעזוב את דירתי בה מתגוררת כרגע עם שני ילדיי ועוברת לגור בעיר אחרת עם בן זוגי מזה שלוש שנים.בן הזוג הוא גם גרוש פלוס 3 שגרים עימו , שנה שעברה עברנו אני ובני הצעיר לגור בבית של הבן זוג .הילד התגעגע מאוד לחבריו ואביו ולטענתו לא היה לו טוב שם.לאחר שאיים שיעזוב אותי וילך לאביו חזרתי איתו לדירתי בלית ברירה כי היה לי קשה להפרד ממנו .במהלך כל השנה חיכיתי שאולי ישנה את דעתו וירצה לחזור איתי אך הוא מתעקש להשאר ואינו מוכן לשום פשרה ! אני ובן הזוג מקיימים קשר מרחוק אך רוצים להתחתן ולגור ביחד .אני ניקרעת בין הרצון לחיים עם בן הזוג לבין הרצון להשאר עם הילד.(אגב האבא התחתן בשנית).אני מאוד פוחדת לעזוב את הילד אצל אביו וכתוצאה מכך שירגיש פגוע או "נטוש" מה עושים?

שלום לך רוני, אכן את נמצאת בקונפליקט רציני ביותר. השאלה את מי להעדיף היא שאלה קשה ביותר. אני חושב שכדאי להעדיף את הבן עד שהוא יהיה בן 18 ואז תתחברו את ובן זוגך ותחיו ביחד באותה דירה. אולי אפשרי שבן זוגך יחבור אלייך לביתכם במקום הישן? אהוד גלבוע

18/06/2013 | 23:07 | מאת: רוני

מודה לך על התשובה המהירה. ראשית בן זוגי אינו יכול להעתיק את מגוריו בגלל עבודתו ,ושנית לקיים קשר כזה מרחוק זה מאוד קשה (אני בצפון והוא בדרום).כמובן שחשבתי על הפיתרון הזה אבל במיבחן המציאות זה מאוד קשה ,הגעגועים והלבד והנסיעות הארוכות.. אנחנו גם לא ככ צעירים ..אני בשנות הארבעים והוא חמישים. זה לא פשוט ..ומעייף .בכל אופן תודה על תשובתך .ורציתי לשאול האם לדעתך עלול להגרם לילד נזק עתידי אם אחליט לעזוב? בנוסף האם לא צריכה לקחת בחשבון את הזכות שלי לבנות זוגיות חדשה עם מי שאני רוצה ? מה דעתך? תודה.

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות